دبیر کار گروه زنان و خانواده مجمع بسیج فریدونکنار

پوشش اسلامی تنها به بانوان مربوط نمی‌شود/ برخی از کارتونهای صدا و سیما با آموزههای اسلامی مغایرت دارد

بصیرنیوز، سیدمعصومه حسینی در جلسه مجمع بسیج شهرستان فریدونکنار در حسینیه سپاه این شهرستان، اظهار کرد: پوشش اسلامی ویژه بانوان نیست بلکه تمامی افراد جامعه باید از حجاب کامل برخوردار باشند.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی آسیب های موجود در خانواده به عهده کارگروه زن و خانواده در بسیج است و با توجه به ارزیابی صورت گرفته مشخص شد که به دلیل عدم عرضه مناسب، پوشش‌های مطلوبی در جامعه وجود ندارد.

دبیر کار گروه زنان و خانواده مجمع بسیج فریدونکنار با اشاره به اینکه لازم است با تولید و مصرف کالای ایرانی اسلامی موجب تقویت اقتصاد مقاومتی شویم، اظهار کرد: انحراف پوشش در جامعه در چندسال گذشته اتفاق افتاده که لازم است پیگیری مجدانه‌ای تشکیل شود.

حسینی خاطرنشان کرد: برخی از کارتون‌هایی که در حال پخش از شبکه های سیما است یکی از راه‌های نفوذ است که باید با آن مقابله شود.

وی با بیان اینکه در این طرح علاوه بر مقابله با جنگ نرم دشمن، به دنبال اشتغالزایی جوانان نیز در فریدونکنار هستیم، گفت: در طرح پوشش ایرانی اسلامی تبیین فرمایشات رهبری عرضه تولیدات ایرانی و اسلامی و استفاده از ظرفیت خلاقیت جوانان و مبارزه با نفوذ دشمنان از اهداف این طرح است.

دبیر کار گروه زنان و خانواده مجمع بسیج فریدونکنار اظهار کرد: راه‌اندازی هیئت اندیشه ورز برای عملیات اجرایی قبل از تولید است چرا که برای تولید برنامه اقتصادی یک پیش زمینه نیاز است تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

حسینی با اشاره به روش عملیاتی طرح گفت: این طرح شامل ۳ مرحله دوره آزمایشی، اجرایی و تکمیل است.

وی افزود: با توجه به اینکه فریدونکنار در مرکز استان فرار دارد و شهر توریستی است، می‌توان لباس‌های بومی و محلی را در سبد میهمانان قرار داد.

دبیر کار گروه زنان و خانواده مجمع بسیج فریدونکنار با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر ایجاد تمدن اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در سال ۵۷ محقق شد، نظام اسلامی در سال ۵۸ تشکیل شد و دولت اسلامی که در مسیر تحقق آن قرار داریم اما در مسیر جامعه اسلامی لازم است که توجه بیشتری به آن شود تا اینکه تمدن اسلامی تشکیل شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا