نتایج همه دربی‌هایی که فغانی قضاوت کرد

بصیرنیوز،فغانی پیش از این ۳ شهرآورد دیگر را نیز قضاوت کرده که دو تای آنها به تساوی بدون گل انجامیده است. در عوض دیگر شهرآورد او ۵ گل در پی داشته که مربوط به همان ۳ بر ۲ معروف پرسپولیسی‌ها و ایمون زاید است. در زیر نگاهی داریم به شهرآورد‌هایی که فغانی قضاوت بازی را انجام داده است.

اخراج اولادی و شاهکار زاید
شهرآورد ۷۴ اولین شهرآورد علیرضا فغانی به عنوان داور وسط بود. این دیدار ۱۳ بهمن ۹۰ برگزار شد و در حالی که استقلال با ۲ گل و یک یار بیشتر از پرسپولیس پیش بود طی ۱۰ دقیقه همه داشته‌هایش را از دست داد و با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد. آبی‌پوشان در ابتدا با گل‌های میلاد میداودی و فریدون زندی از پرسپولیسِ مصطفی دنیزلی پیش افتادند اما با ورود ایمون زاید و مهدی مهدوی‌کیا به میدان ورق برگشت و زاید مهاجم ایرلندی – لیبیایی پرسپولیس طی ۱۰ دقیقه ۳ گل زیبا به ثمر رساند و بدل به سوپرمن سرخ‌ها شد. سرمربی استقلال در این بازی پرویز مظلومی بود. فغانی در آن دیدار شادروان مهرداد اولادی مهاجم پرسپولیس را از زمین اخراج کرد و به علی حمودی،‌ فریدون زندی و اسماعیل شریفات از استقلال کارت زرد نشان داد.
صفر –  صفر کسل کننده یک
دومین شهرآورد علیرضا فغانی، شهرآورد شماره ۷۷ برود. این شهرآورد در تاریخ ۱۵ شهریور ۹۲ انجام شد و دو تیم یک تساوی صفر – صفر کسل کننده را رقم زدند. فغانی در شهرآورد ۷۷ چهار کارت زرد به محسن بنگر و رضا حقیقی از پرسپولیس و پژمان منتظری و محمدمهدی‌ نظری از استقلال نشان داد و قضاوتش برای تیم‌های قلعه‌نویی و دایی بدون ماجرای خاصی پایان یافت.
صفر – صفر کسل کننده دو
شهرآورد سومی که علیرضا فغانی قضاوت کرده، شهرآورد رفت همین فصل است. بیست و ششم شهریور ۹۵ تاریخ برگزاری شهرآورد شماره ۸۳ بود که باز هم نتیجه‌ای بهتر از صفر – صفر نداشت. فغانی در این بازی هم ۴ کارت زرد از جیبش درآورد و به امید ابراهیمی، فرشید باقری و خسرو حیدری از استقلال و علی علیپور از پرسپولیس نشان داد و اتفاق قابل ذکر دیگری در قضاوت فغانی به وقوع نپیوست!
۱۱ کارت زرد، یک کارت قرمز، بدون پنالتی
فغانی که امید اول آسیا برای قضاوت در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ است، فردا چهارمین شهرآورد خود را قضاوت خواهد کرد. او در سه شهرآورد قبلی مجموعاً ۱۱ کارت زرد و یک کارت قرمز نشان داده و هرگز پنالتی نگرفته است. در بازی فردا محمد منصوری و سعید علی‌نژادیان کمک‌های فغانی هستند و اشکان خورشیدی داور چهارم است. باید دید عملکرد علیرضا فغانی در چهارمین شهرآورد چگونه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا