پیش بینی پاشازاده از نتیجه دربی

بصیرنیوز، مهدی پاشازاده درباره شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس در آستانه داربی روز یکشنبه پایتخت اظهار کرد: شرایط هر دو تیم با توجه به بردهای چند هفته اخیرشان خوب است و از نظر روحی در شرایط خوبی قرار دارند. همه چیز برای یک بازی خوب مساعد است.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه وجود تعداد زیاد بازیکنان جوان در ترکیب این تیم نمی‌تواند باعث ضعف یا قدرت جلوی پرسپولیس باشد؟ گفت: تیم از یک سری بازیکنان جوان و باتجربه تشکیل شده و اینکه این موضوع می‌تواند به استقلال کمک کند یا نه به این مسئله ربط دارد که چه عملکردی در زمین بازی داشته باشند.

او درباره عدم حضور کمال کامیابی نیا در این دیدار و تاثیر این موضوع در بازی پرسپولیس خاطرنشان کرد: کامیابی‌نیا مهره خوبی برای پرسپولیس است و آن‌ها این مهره خوب را از دست داده‌اند. اینکه این موضوع به ضرر آن‌ها باشد یا نه به عملکرد جانشین کامیابی‌نیا مربوط است.

پاشازاده در ادامه با بیان اینکه طارمی از پرسپولیس و کاوه رضایی از استقلال شانس بیشتری برای گلزنی دارند، درباره نتیجه این دیدار عنوان کرد: من نتیجه این دیدار را یک – یک پیش‌بینی می‌کنم. شرایط پرسپولیس به گونه‌ای است که نباید این دیدار را ببازد چون هم اختلافش با تیم دوم کم می‌شود و هم استقلال به آن‌ها نزدیک‌تر می‌شود. استقلال هم در این مدت روند خوبی داشته و خودش را به مدعیان نزدیک کرده و در این شرایط یک امتیاز هم به دردش می‌خورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا