بردن این استقلال قطعاً سخت است

بصیرنیوز،غیبت کمال کامیابی نیا در خط هافبک تیم پرسپولیس از روز دیدار با تراکتورسازی به بعد دغدغه اصلی هواداران این تیم برای حضور در دربی پایتخت بود که ظاهرا برانکو و دیگر بازیکنانش راه حلی برای این موضوع پیدا کرده اند.

محسن مسلمان در گفت و گو با مشرق، درباره دربی ۸۴ و آخرین شرایط پرسپولیس برای این دیدار حرف زد که متن کامل این گفت و گو در ادامه می آید:

*خیلی ها پرسپولیس را برنده دربی پیش بینی می کنند؟
– اینطور نیست. این بازی با همه مسابقات فصل متفاوت است. نمونه اش دور رفت. ما با تیمی بازی داشتیم که رده چهاردهم جدول بود چه برسد حالا که تیم سوم جدول است. استقلال این روزها خوب کار می کند و اتفاقا من فکر می کنم بازی خیلی مهم و سختی در پیش داریم.

* این نظر سایر هم تیمی هایت هم هست؟

– البته. این فکر غلط است که کسی تصور کند بازیکنان پرسپولیس با این ذهنیت در هر بازی به میدان می روند که از قبل برنده ایم! اصلا اینطور نیست. ما برای هر بازی چه با تیم های بالای جدول چه پایین جدول با انگیزه کامل و این ذهنیت که مسابقه آخر و مرگ و زندگی مان است به میدان می رویم و هرگز خودمان را از پیش برنده حس نمی کنیم. فکر هم می کنم برای این است که توانسته ایم با قدرت در بازی ها حضور پیدا کنیم.

* در این دیدار که کمال نیست چه اتفاقی برای تان رخ می دهد؟

– به هر حال کامیابی نیا از بهترین و اصلی ترین مهره های پرسپولیس در خط هافبک به شمار می رود ولی می دانم برانکو قطعا برای این موضوع راه چاره ای دارد و هواداران پرسپولیس نباید نگران این موضوع باشند.

* در عکس های مهمانی قبل دربی کنار منصوریان دیده شدی؟

– او در تیم امید سرمربی من بود و رابطه دوستانه ای با هم داریم. من همیشه برای مربیان سابقم احترام قایل هستم. آن شب هم به همین دلیل برای دقایقی کنار او حضور پیدا کردم.

* این قبیل مهمانی ها از جذابیت دربی نمی کاهد؟

– فکر نمی کنم. به ویژه این دربی که هر دو تیم در وضعیت نسبتا خوبی هستند. الان ما ۶ برد پیاپی بدست آورده ایم و اگر اشتباه نکنم با بازی السد استقلال هم ۴ برد پیاپی دارد. این یعنی هر دو تیم شرایط خوبی دارند و فکر می کنم دربی زیبایی از کار در بیاید.

* چطور این حدس را می زنی؟
– ترکیب اصلی هر دو تیم پر است از بازیکنان جوان که هم دوندگی بالایی دارند و هم کلی انگیزه. قطعا ما نمی خواهیم نتیجه را واگذار کنیم و صددرصد آنها هم همین را می خواهند. کما اینکه در این مهمانی هم با آنها حرف می زدم آنها هم می گفتند چاره ای جز برد ندارند. ما هم که برای رسیدن به عنوان قهرمانی باید به همین روند ادامه دهیم.

* مغرور هم هستید؟
– به هیچ وجه. گفتم که ما با این دید در هر بازی وارد زمین می شویم که این بازی آخر مرگ و زندگی مان است. قطعا می رویم که استقلال را هم شکست بدهیم تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا