جابر به دربی می‌رسد؟

بصیرنیوز،مهاجم با تجربه تیم استقلال که از ابتدای نیم فصل دوم تاکنون به دلیل آسیب دیدگی تیمش را همراهی نکرده بود، در طول هفته گذشته با آبی پوشان تمرین کرد و نشانی از آسیب دیدگی در وی دیده نشد تا خیال علیرضا منصوریان قدری از بابت خط آتش تیمش آسوده باشد.

جابر انصاری که در نیم فصل نخست با ۴ گل زده و ۲ پاس گل یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال بود، حالا بعد از ۵ هفته غیبت در نیم فصل دوم به شرایط مسابقه رسیده است. جابر از روز گذشته به اردوی آبی پوشان ملحق شد و نامش نیز در لیست هجده نفره آبی ها قرار دارد.

امروز علیرضا منصوریان جابر را به چشم خریداری نگاه می کند، از او تست می گیرد و یک جلسه نیز با وی برگزار می کند تا از آخرین شرایط این بازیکن با جزییات مطلع شود. با وجود این که منصوریان خیلی دوست ندارد به ترکیب برنده تیشم دست بزند، اما احتمال ضعیفی وجود  دارد که این بازیکن تحت شرایطی در بین یازده مرد منتخب سرمربی آبی پوشان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

سابقه دو بار گل زنی انصاری در دربی های گذشته سرمربی آبی پوشان را وسوسه می کند که در صورت آمادگی این بازیکن، از او در ترکیب ثابت تیمش استفاده کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا