۲ استقلالی، ارزانترین های دربی ۸۴

بصیرنیوز،تیم برانکو وضعیت پایداری را پشت سر می گذارد و نسبت به دیدار رفتِ دو تیم ، تغییر چندانی در ترکیب تیمش مشاهده نمی شود، اما از سوی دیگر منصوریان پس از یک نیم فصل نا امید کننده تغییرات گسترده ای در ترکیب تیمش اعمال کرده که متوسط سنی و قیمتی تیم او را کاهش داده است.

در نیم فصل دوم منصوریان علاوه بر اینکه حاج محمدی ، بختیار رحمانی، میثم مجیدی و آرش افشین که بازیکنانی میلیاردی بودند  را از تیمش گذاشت، با محرومیت فیفا نتوانست بازیکن دیگری را به تیمش اضافه کند تا با توفیقی اجباری در هزینه های آبی پوشان صرفه جویی شود.

ترکیب احتمالی استقلال برای دربی فردا را اگر با دیدار رفت دو تیم مقایسه کنیم به این نتیجه می رسیم که استقلالی ها به نسبت بازی رفت ۲/۲ میلیارد تومان ارزان تر شده اند. آبی ها در دیدار رفت و بر اساس آنچه در سایت سازمان لیگ به ثبت رسیده است ۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خرج ترکیب یازده نفره تیمشان کرده بودند که با مصدومیت بازیکنانی مانند مگویان و غفوری و همچنین نیمکت نشینی فرشید باقری، قیمت ترکیب یازده نفره آنها به مبلغ ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تنزل کرده است. با حضور احتمالی حقدوست و نور افکن در ترکیب آبی پوشان، آنها به ترتیب با قراردادهای ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیون تومانی ارزان ترین بازیکنان دربی خواهند بود.

همچنین از نظر میانگین سنی آبی ها در دیدار رفت با میانگین ۲۷٫۲۷ به میدان رفتند که اگر بنابر گزارشات مطابق با دیدار با السد به میدان بروند و تنها حیدری جایگزین غفوری مصدوم شود ، میانگین سنی آنها به ۲۶٫۱۸ تقلیل خواهد یافت. نور افکن نیز با ۱۹ سال و ۳۱۰ روز جوانترین بازیکن دربی ۸۴ خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا