باید در دربی برنده باشیم

بصیرنیوز، اعضای تیم استقلال پس از دیدار با السد با این امید که در دربی هم موفقیت های اخیرشان را تکرار می کنند به استقبال دومین مسابقه بزرگ این فصل خود می روند.

امید ابراهیمی در گفت و گو با مشرق، درباره دربی ۸۴ و شرایط استقلال در آستانه بازی حساس مقابل پرسپولیس حرف زد که متن این گفت و گو در ادامه می آید:

*از بازی ۱۲۰ دقیقه ای مقابل السد خسته نیستید؟

– خوشبختانه چون آن دیدار را با برد به پایان رساندیم همه خستگی مان از بدن ها بیرون رفت. تیم ما ترکیبی جوان دارد و از فردای بازی با السد که ریکاوری داشتیم همه سرحال شدند تا به بازی دربی بروند.

* پیروزی در دیدار با السد چه میزان در روحیه تیمی تان تأثیر مثبت داشت؟

– الان چند هفته ای است که تیم نتایج خوبی کسب کرده و از این نظر وضعیت روحی تیم در شرایط مطلوبی قرار دارد. با بردی هم که در دیدار با السد بدست آوردیم و حضور تیم در آسیا قطعی شد این روحیه دوبرابر هم شده است.

* احیانا تیم تان اسیر غرور که نشده است؟

– فکر نمی کنم. شکر خدا در کادر فنی مان افراد باتجربه ای هستند که در این زمینه با بچه ها به ویژه جوانترها صحبت می کنند و اجازه نمی دهند کسی سراغ این مسایل ذهنی برود. ضمن اینکه ما کاری نکرده ایم که بابت آن دچار غرور شویم. تازه کمی از نتایج بد ابتدای فصل مان را جبران کرده ایم و باید به همین روند ادامه دهیم تا از خجالت هواداران مان بیرون بیاییم.

* خودت از نظر روحی در چه شرایطی هستی به ویژه به دلیل آن پنالتی که از دست دادی؟

– خیلی خوشحال شدم که تیم برنده شد و با آن پنالتی نتیجه را واگذار نکرد. اگر اینطور نمی شد هرگز خودم را نمی بخشیدم. در این مدت هم دیگر به آن شب فکر نکرده ام و می خواهم از این بازی در مسابقات پیش رو تا آخر فصل آن پنالتی را طور دیگری جبران کنم.

* دربی را چطور پیش بینی می کنی؟

– هم پرسپولیس در وضعیت خوبی است هم ما. آنها مدتی است که روی دور برد هستند و فاصله شان در صدر هم نشان دهنده ثبات حرکتی شان است ولی ما هم بعد از یک نیم فصل پر افت و خیز حالا به ثبات خوبی دست پیدا کرده ایم. هرگز نمی توان دربی را روی نتایج قبل از آن پیش بینی کرد. هر چند که این بار هم ما و هم آنها عملکردمان قبل دربی خوب بوده است.

* مهمانی قبل دربی از حساسیت این بازی نکاهید؟

– برای من که اتفاق خاصی رخ نداد. ما فقط دور هم بودیم. بچه های پرسپولیس به واسطه حضور در تیم ملی اکثرا از دوستان من هستند و حتم دارم همانقدر که ما برای برد در این بازی جدی هستیم آنها هم همین قدر انگیزه دارند.

* نتیجه را چطور پیش بینی می کنی؟
– هر چه می شود مهم نیست فقط ما برنده باشیم. چون غیر از برد هیچ نتیجه دیگری به دردمان نمی خورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا