برنده دربی از نظر عباس سرخاب

بصیرنیوز،عباس سرخاب در خصوص حساس ترین دیدار هفته بیست و یک لیگ برتر اظهار داشت: خاصیت دربی این است که دو طرف بیشتر از آن که به فکر پیروزی باشند، به این فکر هستند که شکست نخورند. به همین دلیل است که بیشتر این بازی‌ها مساوی می‌شود. اما به نظر من این دربی نسبت به دربی‌های گذشته این ویژگی را ندارد و هر دو تیم برای پیروز شدن در این بازی به اندازه کافی دلیل، بهانه و انگیزه دارند و هر یک از مربیان دو تیم بر این باورند که ابزار لازم را هم برای پیروز شدن بر حریف دارند.

مهاجم سابق تیم استقلال گفت: گرچه دو تیم استقلال و پرسپولیس در اوج شرایط فوتبالی شان به سر می‌برند، اما طبیعی است که هر دو تیم نقاط ضعفی هم دارند و صد البته که کادر فنی هر تیم از نقاط ضعف تیم مقابل شناخت دارند و قطعا روی نقاط ضعف حریف کار کرده‌اند.

وی گفت: البته به لحاظ جدولی شرایط پرسپولیس به مراتب بهتر از استقلال است، اما شرایط جدولی تعیین کننده نتیجه این بازی نیست و هر کدام از دو تیم که بتوانند در زمین آرامش و تمرکز خود را حفظ کرده و بر اوضاع تسلط پیدا کنند شانس پیروزی شان بیشتر می‌شود.

سرخاب در خصوص میدان دادن منصوریان به تعداد زیادی از بازیکنان جوان بیان داشت: کار منصوریان در این رابطه ستودنی است. اما من سخنی با این جوانان خوب دارم. جوانان مستعدی که آینده فوتبال از آن آنها است. روی سخن من این بازیکنان هستند که باید قدر این روزها را بدانند و از این لحظات بهترین استفاده را ببرند. چون این روزها برگشتنی نیست. ضمن این که بازیکنان جوان ما باید بدانند که روزی مثل ما پیشکسوت می شوند و آن وقت است که نیازمند توجه بیشتر هستند.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: همه پیشکسوتان این تیم باید به هر طریق ممکن از تیم خودشان حمایت کنند. آنها که می‌توانند و کاری از دستشان بر می آید برای تیم شان قدم بردارند و آنهایی که نمی‌توانند هم باید با گفتار و مصاحبه‌های شان حمایت کننده تیم باشند.

وی در خاتمه در خصوص پیشبینی نتیجه بازی گفت: مطمئنم که استقلال برنده این بازی بزرگ خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا