راه‌های پایدار شدن پیوند ازدواج در یک کتاب

بصیرنیوز،کتاب «پیوند پایدار» نوشته حجت الاسلام و المسلمین علی غضنفری توسط انتشارات دلیل ما منتشر شد.

ازدواج، پیمان اخلاقی و حقوقی زن و مرد بر اساس آئین اعتقادی آنان است. در قرآن کریم از این پیمان به ازدواج و نکاح و میثاق یاد شده است: «وَ اَخَذن مِنکُم میثاقا غلیظا»، و میثاق به پیمانی گفته می‌شود که با سوگند و عهد محکم شده باشد؛ که این واژه در بیان اهمیت پیمان زناشویی است.

کتاب «پیوند پایدار» مجموعه‌ای از دستورات قرآن کریم و روایات معصومین (علیهم السلام) پیرامون اهمیت ازدواج، معیارهای آن، مسئولیت زن و شوهر، عوامل و پیامدهای جدایی، راه‌های پایداری و پرهیز از گسست ازدواج است.

علی غضنفری درباره نگارش این کتاب گفت: «با توجه به افزایش بی رویه آمار طلاق و نیز تغییر الگوی طلاق از طلاق رجعی به طلاق توافقی، قصد داشتم کتابی در این باره بنویسم. اما ارتباط این معضل با ازدواج‌های گاه ناصحیح امروزی، مرا بر آن داشت تا در این باره به ریشه یابی بپردازم و بیان احکام دین درباره ازدواج، عوامل ثبات زندگی را بررسی کنم و ضمن تحلیل برخی ناهنجاری‌های اجتماعی، راه‌های برون رفت از معضل طلاق را بنویسم».

 این کتاب در ۳۹۲ صفحه رقعی با جلد سخت و قیمت ۱۶هزار تومان توسط انتشارات دلیل ما منتشر شده است و با تخفیف ۲۰ درصد عرضه می‌شود.

می‌توانید این کتاب را به صورت آن لاین از سایت این نشر بخرید یا با شماره‌های ۰۲۵۳۷۷۴۴۹۸۸ –  ۰۲۵۳۷۷۳۳۴۱۳ تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا