خصوصیات شخصی منصوریان

بصیرنیوز،در این چند روز گذشته و در آستانه دربی تلاش زیادی شده تا با کمک اطرافیان و دوستان نزدیک سرمربی استقلال خصوصیات اخلاقی و عادت‌های فردی و نکات خصوصی‌تری از زندگی او کشف شود.

حاصل این تلاش را می‌خوانید:
* علیمنصور و دیگر هیچ
منصوریان هنوز در فوتبال لقب خاصی پیدا نکرده. او هنوز لقب دوران بازیگری‌اش را با خود یدک می‌کشد. علیمنصور لقبی  است که هنوز هم اطرافیان سرمربی استقلال و طرفداران این تیم او را به همین نام صدا می‌کنند.
* رستوران گردی در شعبه‌های خودی
منصوریان با سرمربی‌گری استقلال و شعبه‌های پرتعداد رستورانش دیگر فرصت چندانی برای تفریح و کارهای دیگر ندارد. به همین دلیل پاتوق او بیشتر رستوران خودش است و از میان شعبه‌هایش بیشتر در رستوران شهرک غرب دیده می‌شود. او علاوه بر رستوران گردی به مسافرت هم علاقه زیادی دارد و بیشتر از همه به ترکیه و یونان سفر می‌کند.
* عاشق سالاد یونانی
غذای مورد علاقه منصوریان در میان غذاهای رستورانش و غذاهای ایرانی پیدا نمی‌شود شاید جالب باشد اگر بدانید غذای مورد علاقه او یک مدل سالاد است سالاد یونانی. منصوریان احتمالا برای حفظ ظاهرش سعی کرده تا غذای مطلوبش را از میان خانواده سالادها انتخاب کند.
* پسر دبیرستانی من
همسر علیرضا منصوریان خانه دار است و طبعا به خاطر شغل همسرش چاره ای جز دنبال کردن و علاقمندی به فوتبال ندارد. منصوریان یک پسر هم به اسم امیر دارد که دبیرستانی است. با توجه به سن امیر بعید به نظر می‌رسد که او هم مانند پدرش علاقه ای به ورود به دنیای فوتبال داشته باشد.
* دوستانی در همین نزدیکی
شناسایی دوستان صمیمی منصوریان کار خیلی سختی نیست. اگر می خواهید با آنها آشنا شوید نگاهی به کادرفنی او بیندازید. علی چینی و محمد خرمگاه، صمیمی‌ترین دوستان منصوریان هستند که در خارج از فوتبال هم با آنها ارتباط و رفت و آمد دارد.
* فوتبال فقط تا ساعت ۱۰
فعالیت‌های کاری و فوتبالی منصوریان فقط تا ساعت ۱۰ شب ادامه دارد. از ساعت ۱۰ به بعد او را فقط در خدمت خانواده خواهید دید. اگرچه از ساعت ۱۰ تا ساعتی که منصوریان بخوابد خیلی هم زمان زیادی نیست.
* ورود ممنوع
منصوریان در شب‌های قبل از بازی کم‌پیدا می‌شود. او در شب‌های بازی به خصوص بازی‌های حساس‌تر، دیرتر از همیشه می‌خوابد و در اردو هم از اتاقش بیرون نمی‌آید و به جز دستیارانش هم کسی به اتاق او نمی‎‌رود تا تمرکز کامل داشته باشد.
* آرایشگر سیار
منصوریان نیازی به آرایشگاه رفتن ندارد و خودش اصلاح سر وصورتش را انجام می‌دهد که البته با توجه به تیپ ظاهری او کار خیلی سختی هم نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا