گلری که در دربی نه به پرسپولیس باخت نه استقلال

بصیرنیوز،احمدرضا عابدزاده درباره دربی هایی که در آن حضور داشته، اظهار داشت: من در هر ۲ تیم به میدان رفتم. من ۱۳ بار در دربی به میدان رفتم و هیچ وقت نباختم. به نظرم آن دوره که من به میدان می رفتم، مردم خیلی خوشحال بودند. استقلال و پرسپولیس ۲ تیم بزرگ فوتبال ما هستند و امیدوارم مردم از بازی امروز لذت ببرند و در نهایت برای تیم ملی ما هم مفید باشد. ۸۳ بازی تا به حال میان ۲ تیم برگزار شده و خیلی خوشحالم که مردم هنوز هم از این بازی استقبال می کنند.

وی افزود: خیلی مهم است ۲ تیم از کادر مدیریتی، مربیان و بازیکنان خوبی برخوردار باشند. استقلال و پرسپولیس از گذشته تیم های مردمی بودند و هنوز هم به خاطر شادی این هواداران به کار خود ادامه می دهند.

دروازه بان اسبق استقلال و پرسپولیس در پاسخ به این سوال که خاطره ای در ذهنش از این بازی دارد، تصریح کرد: همیشه چه زمانی که در استقلال بودم و چه پرسپولیس، یادم می آید که ۲ روز قبل از مسابقه استرس سنگینی در تیم بود. در پرسپولیس که بودم، در ورزشگاه کارگران تمرین می کردیم و ۲ هزار نفر پشت نرده ها می آمدند و تمرینات ما را نگاه می کردند. حتی ۲ روز قبل از بازی به هتل می رفتیم تا بتوانیم جوابگوی انتظارات مردم باشیم.

عابدزاده در پایان گفت: من الان در جریان شرایط ۲ تیم نیستم اما امیدوارم امروز ۲ تیم بازی خوبی را به نمایش بگذارند تا مردم مثل قدیم لذت ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا