دلیل پیروزی دقایق پایانی بایرن مونیخ

بصیرنیوز،بایرن مونیخ در هفته بیستم رقابت‌های بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی اینگول اشتات به میدان رفت و پیروزی شیرینی را به دست آورد. شاگردان آنچلوتی تا دقیقه ۹۰ با تساوی بدون گل متوقف شده بودند اما با دو گلی که آرین روبن و آرتورو ویدال به ثمر رساندند سه امتیاز حساس را به دست آوردند تا با توجه به  شکست لایپزیک با اختلاف ۷ امتیازی نسبت به این تیم در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرند.

طبیعی است که کارلو آنچلوتی از پیروزی که تیمش به دست آورده بسیار خوشحال باشد. سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌:  پیروزی بسیار مهمی را به دست آوردیم. برای کسب سه امتیاز نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم. تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل متوقف شده بودیم و در آستانه کسب دومین تساوی پیاپی خود بودیم اما خوشبختانه دست از تلاش برنداشتیم تا این که توانستیم دو گل دیگر به ثمر رسانیم.

او ادامه‌ داد: در نیمه دوم به خود آمدیم و به مراتب بهتر از نیمه نخست بازی کردیم. باید بگویم که بایرن مونیخ شایسته کسب این پیروزی شیرین بود. اینگول اشتات در کارهای دفاعی بسیار خوب و هماهنگ شده بازی کرد اما  با شخصیت تیمی که داشتیم به پیروزی رسیدیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا