مدیرکل سیاسی و انتخابات مازندران خبر داد

۳۰ اسفند زمان ثبت‌نام نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا/ فرمانداران مازندران آزمون انتخابات می‌دهند

بصیر، جعفر قمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برجام به عنوان توافق تاریخی باید ثبت و این جایگاه برای مردم در حوزه سیاست عمومی، اندیشه سیاسی و اقتصاد سیاسی با برگزاری کارگاه‌های تشکل‌های سیاسی و خانه احزاب آگاه‌سازی شود.

وی با بیان اینکه محیط زیست به عنوان چالشی‌ترین مباحث کشور مطرح بوده و دولت تدبیر و امید در این حوزه اقدام‌های موثری انجام داده است، افزود: متخصصان مرتبط با این بخش باید کارگاه‌های مرتبط برگزار کنند تا مردم آگاه شوند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی، حکومت دموکراسی با اراده مردم شکل گرفت، تصریح کرد: محیط زیست توسعه یافته است و برای پایداری همیشگی باید آموزش به مردم در حوزه‌های مختلف انجام شود.

قمی گفت: استقبال مردم از نمایشگاه کتاب مطلوب بوده است و لازم است تا کارگاه‌های مرتبط با انتخابات برای دانش‌آموزان در مدارس برگزار شود تا دانش‌آموزان مطلع به آینده و تصمیم‌سازی خود باشند.

دبیر ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه ستاد انتخابات در استانداری تشکیل شده است، اضافه کرد: تاکنون ۶ جلسه ستاد انتخابات برگزار و زیرساخت‌های فناوری، سخت افزاری و نرم افزاری را برای انتخابات آماده شد و بر اساس روزشمار انتخابات برنامه‌ها در حال انجام است.

قمی با بیان اینکه دو انتخابات در سطح ملی و محلی و روستایی در پیش‌رو است، تصریح کرد: نقش رسانه‌ها در آگاه‌سازی مردم بسیار با اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات زودهنگام غیرقانونی است، خاطرنشان کرد: تبیین انتخابات برای ایجاد مشارکت حداکثری در راستای قانون دارای اهمیت بسیار فراوانی است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری مازندران با اشاره به اینکه اعضای ستاد انتخابات در تمامی حوزه‌ها فعال شدند، افزود: رصد فضای مجازی در حوزه کمیته فناوری اطلاعات بوده و رسانه‌های مجازی بدون مجوز شناسایی می‌شوند.

قمی تصریح کرد: نامزدها از امکانات و مناصب دولتی نباید استفاده کنند و افرادی که به صورت غیررسمی کمپین تشکیل دادند بررسی و در استعلامات آنان نقش فراوانی دارد.

وی گفت: ۲۴ بهمن آزمون قانون انتخابات از فرماندار و بخشداران استان با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات وزارت کشور در بابلسر برگزار می‌شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری مازندران زمان ثبت‌نام نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا را در ۳۰ اسفند اعلام و خاطرنشان کرد: فعالیت زودهنگام در فضای مجازی می‌تواند موجب رد صلاحیت نامزدها باشد.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا