از سوی مدیرکل ثبت احوال استان مازندران؛

مشاور امور ایثارگران و دبیر کمیته ایثارگران ثبت احوال مازندران معرفی شد

بصیر، از سوی مدیرکل ثبت احوال استان مازندران، ولی‌اله (علی) ساکت فرزند شهید علی ساکت کارشناس ارشد فقه و حقوق، به عنوان مشاور امور ایثارگان و دبیر کمیته ایثارگران ثبت احوال مازندران معرفی شد.


در این راستا، ولی‌اله (علی) ساکت، در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی به ایثارگران ثبت احوال، برگزاری همایش و هماهنگی با خانواده بزرگ ایثارگران، از سوی مدیرکل به عنوان مشاور امور ایثارگان و دبیر کمیته ایثارگران ثبت احوال مازندران معرفی شدم.
وی با بیان اینکه خود از خانواده بزرگ شاهد هستم، تصریح کرد: برنامه‌ریزی و قدم برداشتن برای خانواده بزرگ ایثارگر مازندران برای من بسیار مهم و با ارزش است.
ساکت با اشاره به اینکه تعامل بسیار خوبی در این زمینه با مدیرکل استان مازندران برقرار خواهم کرد و بر اساس نظرات وی عمل می‌کنم، گفت: خروجی این تعامل، قطعا به سود جامعه بزرگ ایثارگران ثبت احوال است.
وی با بیان اینکه در تمامی روزهای هفته آماده خدمت‌رسانی به جامعه بزرگ ایثارگران و مردم فهیم استان و فریدونکنار هستم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسئول بخش دهفری نیز هستم، معتقدم باید در درجه اول وظیفه کاری‌ام را که همان خدمت‌رسانی به مردم است را در اولویت کاری خود قرار دهم.
ساکت در پایان از ایجاد ویژه‌نامه سالانه معرفی خانواده‌های شهدا منتسب به ثبت احوال مازندران خبر داد و گفت: به دنبال ایجاد شناسنامه و معرفی شهدای وابسته به خانواده‌های ثبت احوال مازندران هستم.
وی افزود: تشویق ایثارگر به کار و فعالیت بیشتردر راستای وظیفه خود، دیدار با خانواده‌ها و فرزندان شهدا، تجلیل از نخبگان ایثارگر و برپایی اردوهای زیارتی و سیاحتی از جمله طرح‌ها و ایده‌هایی است که به دنبال پیگیری و مصوب کردن آن هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا