جانشین فرماندهی دریابانی استان مازندران:

بزرگترين ابزار دشمن در جنگ نرم ، فضاي مجازي وماهواره است

بصیر، نعمت‌الله آزادی جانشین فرماندهی دریابانی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز اظهار کرد: ماهواره به عنوان يکي از مظاهر علني جنگ نرم دشمن و يکي از ابزار و سلاح‌هاي دنياي استکبار براي به انحراف کشيدن جوانان و کم رنگ کردن اعتقادات آنان است.

وی با اشاره به اینکه  ماهواره يکي از بزرگترين دام‌هاي استکبار جهاني در راستاي هويت‌زدايي و از خود باختگي کشورها است خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ نرم‌ فرهنگ ما و ارزش‌هاي انساني را نشانه گرفته است.

جانشین فرماندهی دریابانی استان مازندران تصریح کرد: دشمنان پس از ناكامي در جنگ سخت تلاش مي‌كنند با تكيه بر جنگ نرم و تحريم، از اراده مردم عزيز ايران در حمايت از انقلاب اسلامي بكاهند.

آزادی یادآور شد: حملات سايبري، تهاجم فرهنگي، گسترش تهديدات و آسيب‌هاي اجتماعي از جمله مسائلی است که مسئولان باید با جديتي بيش از پيش در خط مقابله با آن‌ها حرکت کنند.

جانشین فرماندهی دریابانی استان مازندران بزرگترين ابزار دشمن در جنگ نرم را فضاي مجازي و ماهواره دانست و گفت: امروزه توطئه‌هاي دشمنان نسبت به گذشته تغيير کرده و از حالت سخت‌افزاري به نرم‌افزاري تبديل شده است.
وی با اشاره به بیانات رهبري که فرمودند “بايد مواظب جنگ نرم باشيم” گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با هزینه‌های هنگفت در شبکه‌هاي ماهواره‌اي نمي‌خواهند اوقات فراغت ما را پر کنند بلکه مي‌خواهند زمان را از ما بگيرند.
جانشین فرماندهی دریابانی استان مازندران تدريجي بودن و فراگير بودن تهاجم فرهنگي را دو خصوصيت خطرناک و مهم جنگ نرم دانست و خاطرنشان کرد: اين جنگ بسيار پيچيده و فعاليت و گسترش آن فراتر از ميدان و عمليات نظامي است که دشمن به تدريج و به صورت آرام و خاموش جوانان را در دام خود گرفتار مي‌کند و فرهنگ ما را مورد تهاجم قرار مي‌دهد.
آزادی تصريح کرد: امروز يکي از مهمترين تهديدات جنگ نرم ماهواره است که با ورود آن به منازل ، خانه ها به ميدان اصلي و خط مقدم نبرد تبديل مي‌شود و خانواده ها بايد هوشيار و آگاه باشند و از اين امر جلوگيري کنند.
وی در پایان گفت: چشم انداز دشمنان نظام اسلامي در جنگ نرم بسيار طولاني و بلند مدت است و دشمنان با هزينه‌هاي گزاف و استفاده از رسانه‌هاي قدرتمند که در خدمتشان هستند براي تخريب فرهنگ غني ايراني اسلامي تلاش مي‌كنندکه با اراده مسئولان و همه مردم در اين راه ناکام مانده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا