حسینی: خودم را کنترل نمی‌کردم رحمتی را می‌زدم!

بصیرنیوز،سیدجلال حسینی درباره حواشی دیدار تیم‌های پرسپولیس مقابل استقلال، اظهار کرد: بهتر است دوستان اول فیلم بازی را کامل ببینند و متوجه شوند که درگیری‌ها را چه کسی آغاز می‌کند و بعد درباره صحنه‌ها اظهار نظر کنند. در لحظه‌ای که توپ به اوت رفته بود و من منتظر بودم که بازیکنان‌مان اوت را پرتاب کنند، مهدی رحمتی روی زمین نشسته بود و به بازیکنان ما فحاشی می‌کرد، اما کسی این صحنه‌ها را مورد توجه قرار نمی داد. در ادامه مسابقه هم وقتی داور او را اخراج می‌کند به زمین بازی دوباره بر می‌گردد و برای من و بازیکنان ما کری می‌خواند. کجای دنیا وقتی یک بازیکن از زمین بازی اخراج می‌شود دوباره به زمین برمی‌گردد و برای حریف مقابل کری خوانی می‌کند؟ خیلی جلوی خودم را گرفتم. اگر خودم را کنترل نمی‌کردم رحمتی را می‌زدم!

مجبور نبودیم به مهمانی شام مشترک نمی‌رفتیم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اظهارات علیرضا منصوریان هم گفت‌: آقای منصوریان بهتر است که این بازی را کاملا ببیند و بعد اظهار نظر کند. او همان صحنه‌ای که مهدی رحمتی روی زمین نشسته بود و فحاشی می‌کرد را کاملا می دید. این آقا که صحبت از شام مشترک می‌کند بهتر است که بداند هیچ کدام از ما راضی به آمدن به این مهمانی نبودیم و اگر اجبار ‌اسپانسر نبود مطمئنا در این مراسم شرکت نمی کردیم.

آقای منصوریان! ما جنبه باخت داریم

او گفت: البته منصوریان در جایی گفته بهتر است جنبه باخت داشته باشند، باید در پاسخ وی بگویم که ما جنبه باخت را داریم آقای منصوریان! اما دروازه‌بان شما در طول بازی بارها و بارها به بازیکنان تیم من فحاشی می‌کرد. روی یک صحنه هم امید ابراهیمی من را هل می‌داد تا نتوانم ضربه سر بزنم. پس از آن درگیری‌ها و پس از این که رحمتی اخراج شد دوباره به داور بازی گفتم که ببینید رحمتی پس از اخراجش هم در درون زمین ایستاده و برای بازیکنان کری می خواند.

وی به صحبت‌های فتح‌الله‌زاده اشاره کرد و گفت‌: آقای فتح‌الله‌زاده! بهتر است بازی را با چشم باز ببینید و متوجه شوید که چه کسی این درگیری‌ها را آغاز کرده است؟ من از کمیته‌ انضباطی می‌خواهم که به این موضوع با دقت ورود کند و با خاطیان برخورد کند. چه معنی دارد که یک بازیکن در طول بازی بارها و بارها در زمین فحاشی کند؟

مغرور بودیم، از هواداران عذرخواهی می‌کنم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره عملکرد این تیم در داربی هشتاد و چهارم پایتخت هم گفت‌: قبول دارم که ما به غرورمان باختیم. زیاد مغرور شده بودیم و این تلنگر برای تیم ما لازم بود. مطمئن باشید از این پس تیم مغرور نخواهد شد و بازی‌ها را با جدیت بیشتری دنبال می‌کنیم. البته به خاطر شکست مان مقابل استقلال از همه هواداران تیم چه آنهایی که در ورزشگاه زیر باران آمده بودند و چه آنهایی که در خانه پای تلویزیون بازی را تماشا می‌کردند عذرخواهی می‌کنم.

وی درباره دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان هم گفت‌: سپاهان تیم بسیار بزرگی است که نتایج خوبی در لیگ ایران و همین طور آسیا کسب کرده است. مطمئنا بازی ساده‌ای مقابل آنها نداریم. می‌دانیم با چه تیم بزرگی بازی داریم و به همین خاطر در طول این هفته‌ با تمرکز بالا تمام تلاشمان را در تمرینات انجام می‌دهیم تا با آمادگی کامل به مصاف این تیم برویم. امیدوارم که هواداران هم ما را در این دیدار تنها نگذارند و در ورزشگاه از ما حمایت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا