تکرار ارائه آمارهای غیرقابل لمس در مازندران/ ۱۵ هزار شغل جدید در مازندران؟!

بصیر، حمیدرضا امام‌قلی‌تبار طی گفت‌وگویی در واکنش به ایجاد ۱۵ هزار شغل توسط مسؤولان مازندران در استان، اظهار کرد: توجه به آمار و ارقام چند سالی است که مورد توجه متولیان استانی قرار گرفته و بدون بررسی دقیق تنها به استناد این آمار و ارقام احساس می‎کنند که واقعا شغل در استان ایجاد شد.

وی با اعلام اینکه ایجاد ۱۵ هزار شغل در استان به صورت جدی قابل لمس نیست، افزود: چیزی که در حال حاضر مردم با آن مواجه هستند ظرفیت بسیار پائین تولید در استان است و همین تولید کنندگان با نگران نسبت به وضعیت آینده به فعالیت خویش ادامه می‎دهند.

رئیس هیأت مدیره مجمع نمایندگان کارگران مازندران خاطر نشان کرد: اعلام ایجاد ۱۵ هزار شغل در استان تداعی کننده تکرار ارائه آمارهای غیرقابل لمس در جامعه است.

وی اضافه کرد: برخی از این آمارها مربوط به واحدهای است که به صورت صوری اقدام به طرح‌های توجیهی کرده و در عمل ایجاد شغل نکردند ولی از نگاه و منظر متولیان در لیست تولیدکنندگان قرار گرفتند، حتی برخی از این واحدها نسبت به دریافت تسهیلات هم اقدام کردند، اما در عمل شاهد ایجاد شغل نبودیم.

امام‌قلی‎تبار ادامه داد: برخی از آمارهای اعلام شده از طرح‌های توجیهی استخراج می‎شود که به صورت عملیاتی برای مردم کار ایجاد نشده است.

وی یادآور شد: آمارهای ایجاد ۱۵ هزار شغل در استان زمانی قابل اتکا است که به همین نسبت تامین اجتماعی تعداد بیمه شده در اختیار داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا