رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار:

وجود بیش از ۹۷ هزار مترمربع فضای ورزشی در فریدونکنار/سالن کاردگرمحله و حسن‌آباد در حال احداث هستند

بصیر، کاظم رنجبر رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز اظهار کرد: ۶ تیم از شهرستان فریدونکنار در لیگ کشور و همچنین ۱۳ تیم در لیگ استان حاضر هستند.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران فریدونکناری از سال ۹۳ تاکنون صاحب ۱۵۷ مدال استانی، ۵۸ مدال کشوری و ۴ مدال جهانی و بین‌المللی شدند.
رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با اشاره به نفرات دعوت شده به تیم ملی تصریح کرد: ۱۸ نفر از ورزشکاران شهرستان فریدونکنار در رشته‌های مختلف به تیم ملی دعوت شدند.

رنجبر یادآور شد: حدود ۷۰ مورد مسابقات استانی، ۱۷ مورد مسابقات کشوری و همچنین ۴ اردوی تیم ملی به میزبانی فریدونکنار انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ۳ نفر از فریدونکنار در رشته‌های مختلف مربی تیم ملی هستند خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹۰ مربی و ۲۳ داور در این شهرستان فعال هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار گفت: ۳۵ هیئت ورزشی، ۲۱ باشگاه خصوصی و ۷ باشگاه دولتی در این شهرستان در حال فعالیت هستند.
رنجبر با بیان اینکه ۱۸ کلاس آموزشی در فریدونکنار برگزار شد گفت: ۳ همایش پیاده‌روی خانوادگی و همچنین ۵ جلسه ستاد ساماندهی در این شهرستان برگزار شد.
رنجبر تصریح کرد: تعداد ۷۸ ناجی غریق در فریدونکنار وجود دارد و از سال ۹۳ تاکنون ۷ نفر در دریای این شهرستان غرق شدند.
وی با اشاره به اینکه ۴ پروژه ورزشی در فریدونکنار در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: فضای ورزشی روباز در این شهرستان ۸۷ هزار و ۷۸۱ مترمربع و فضای ورزشی سرپوشیده ۹ هزار و ۶۴۰ مترمربع است که در کل، مساحتی به اندازه ۹۷ هزار و ۴۲۱ مترمربع به فضای ورزشی اختصاص دارد که سرانه ورزشی برای هر نفر ۶۷/۱ مترمربع است.
رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با اشاره به فعالیت‌های این اداره در سال ۹۵ گفت: در سال جاری ورزشکاران فریدونکناری توانستند صاحب ۵۳ مدال طلا، ۶۵ نقره و ۴۶ برنز شوند.

رنجبر افزود: ۳۲ طلا، ۴۳ نقره و ۵۴ برنز دستاورد ورزشکاران فریدونکناری در رقابت‌های کشوری بوده و همچنین ۵ نفر در رشته‌های مختلف به تیم ملی دعوت شدند.
وی تصریح کرد: ۳ نفر از فریدونکنار در سال جاری مربی تیم ملی و ۴ نفر از مربیان استانی شدند.
رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خاطرنشان کرد: ۲ اردوی تیم ملی به میزبانی این شهرستان برگزار شد.
رنجبر با اشاره به اعزام ورزشکاران فریدونکناری به مسابقات مختلف گفت: ۴۳ نفر به مسابقات استانی، ۵۵ نفر به مسابقات کشوری و همچنین ۵ نفر به مسابقات بین‌المللی اعزام شدند.
وی با بیان اینکه ۸ فعالیت فرهنگی از سوی اداره ورزش و جوانان فریدونکنار انجام شده است خاطرنشان کرد: ۸ همایش پیاده‌روی در این شهرستان برگزار شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار تصریح کرد: ۷ سالن دولتی و ۲۵ سالن خصوصی فعال در این شهرستان وجود دارد و همچنین سالن کاردگرمحله از ماده ۱۸۰ و سالن حسن آباد از پروژه ملی با پیشرفت ۷۰ درصد در حال احداث هستند.
رنجبر در پایان گفت: ۴ تیم راهبران بندر، دانش، فرابرتر و تکواندو از فریدونکنار در رقابت‌های لیگ برتر حاضر هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا