روایت رسانه عرب از انتخاب عمان از سوی تیمهای ایران

بصیرنیوز، سایت عرب‌زبان کوره نوشته است: باشگاه‌های استقلال تهران، پرسپولیس تهران، استقلال خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان شهر مسقط پایتخت عمان را برای مواجه با حریفان عربستانی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرده‌اند. باشگاه‌های ایرانی که پیش از این قصد داشتند تا با توجه به حمایت عمانی‌ها در زمان برگزاری بازی‌ها از تیم‌های عربستانی محل میزبانی خود را تغییر دهند اما در نهایت دوباره به انتخاب مسقط بسنده کردند.

این رسانه عربی در ادامه تحلیل خود آورده است: باشگا‌ه‌های ایرانی از رویارویی با تیم‌های عربستانی در عمان و افزایش قیمت بلیت‌ها تا  ۵۰ ریال سعودی سود می‌برند. بسیاری از هواداران عمانی از تیم‌های عربستانی همانند دیدارهای فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا حمایت می‌کنند و مسئولان این باشگاه‌ها نیز از این بابت محبوبیت خود در میان آنها خوشحال هستند.‌

کوره سپس با اشاره به افزایش قیمت بلیت‌ها نوشته است: به نظر نمی‌رسد که این اتفاق محدودیتی در حمایت تماشاگران عمانی در ورزشگاه ایجاد کند و باشگاه‌های عربستان همانند فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا تامین و خرید بلیت‌ها را برای هوادارانشان تضمین می‌کنند.

در پایان این خبر ضمن اعلام زمان دیدارهای تیم‌های عربستانی با چهار تیم ایرانی در عمان به حضور ۸ هزار تماشاگر در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط جهت حمایت از تیم الهلال برابر تراکتورسازی تبریز در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا اشاره شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا