تغییر پست دوباره ماهینی در غیاب کاپیتان/ برانکو بازیکن جدید رو می‌کند؟

بصیرنیوز،برانکو ایوانکوویچ با توجه به مصدومیت محمد انصاری، محرومیت سید جلال حسینی و فسخ قرارداد الکسی پلی‌یانسکی بار دیگر با چالشی بزرگ در خط دفاعی تیمش مواجه شده است.

سرمربی پرسپولیس گزینه دیگری برای جانشینی سید جلال حسینی و محمد انصاری در قلب دفاع برای بازی حساس مقابل سپاهان ندارد بنابراین بار دیگر حسین ماهینی باید تغییر پست دهد. ماهینی که در دربی ۸۴ به عنوان هافبک دفاعی بازی کرد و نمایش ضعیفی داشت، برای سومین بار در این فصل مدافع میانی پرسپولیس خواهد بود.

کاپیتان دوم پرسپولیس پیش از این یک بار مقابل تیم فوتبال قشقایی شیراز در جام حذفی به دلیل حضور حسینی و انصاری در اردوی تیم ملی به عنوان مدافع میانی بازی کرد و یک بار هم در دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر در این پست به میدان رفت.

محسن ربیع‌خواه در دقیقه ۲۸ دیدار مقابل سایپا مصدوم شد و از زمین بیرون رفت. به همین دلیل محمد انصاری به سمت چپ خط دفاع رفت اما به خاطر بیماری از کادر فنی خواست او را به قلب دفاع ببرند و ماهینی حدود ۳۰ دقیقه مدافع چپ پرسپولیس بود.

شنیده می‌شود ماهینی و حامد آقایی، مدافع ۱۹ ساله پرسپولیس که حتی یک دقیقه هم در ترکیب پرسپولیس به میدان نرفته، زوج خط دفاعی سرخ‌پوشان در دیدار هفته بیست‌دوم مقابل سپاهان خواهند بود. ماهینی در این فصل در تمام پست‌های دفاعی شامل مدافع میانی، مدافع راست، مدافع چپ و هافبک دفاعی برای پرسپولیس بازی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا