بیانیه خانواده‎های شهداء در تحسین یک سریال

بصیرنیوز،در پی استقبال مخاطبین از سریال تلویزیونی «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح الله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی که این روزها از شبکه دو سیما پخش می شود، جمعی از خانواده های شهداء و رزمندگان مدافع حرم در تحسین این مجموعه تلویزیونی، ضمن تقدیر و تشکر از عوامل تولید، خطاب به رئیسا سازمان های صداوسیما و بسیج مستضعفین بیانیه ای تنظیم و ارسال کردند.

در متن این بیانیه آمده است؛

محضر رئیس محترم سازمان صدا و سیما جناب دکتر عبدالعلی علی عسگری و سازمان بسیج مستضعفین، سردار غلامحسین غیب پرور

با عرض سلام و احترام

همانطور که مستحضرید سریال تلویزیونی «آرام می گیریم» هر شب از شبکه دو سیما پخش می شود که مورد استقبال مخاطبین و هموطنان عزیز قرار گرفته است. این سریال که از ملودرامی اجتماعی برخوردار است، لحظاتی از رشادت و شهادت فرزندان برومند میهن عزیزمان در مرزهای کشور و دفاع از حریم اهل بیت (ع) را به تصویر می کشد.

جای بسی خوشحالی است که کارگردان و عوامل این سریال بدون هیچ دغدغه ای از برچسب شعارزدگی، شعائر دینی و انقلابی را متعهدانه در زیباترین شکل ممکن و با تمام وجود به تصویر می کشند. ارزش این بدان معناست که در این دوره، استفاده از نام یا تصاویر شهداء که دارای اهمیت والایی است، شعار تلقی شده و عوامل آن به بهانه‌های مختلف مورد هجمه و سرزنش قرار می گیرند، ولیکن عوامل این مجموعه تلویزیونی بدون نگرانی از هجمه جریانهای نامحرم، لحظهها و تصاویر ارزشی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و خانواده معظم شهداء مدافع حرم را به نمایش میگذارند.

بدینوسیله این بیانیه که جهت حمایت از این مجموعه فاخر تلویزیونی و تقدیر و تشکر از زحمات عوامل سریال به ویژه کارگردان و تهیه کننده، به امضاء جمعی از خانواده های شهداء مدافع حرم و رزمندگان مدافع حرم رسیده است به حضورتان ارسال می گردد.

گفتنی است در جمع امضاکنندگان این بیانیه نام خانواده های شهداء حرم

نیکزاد ، رضوانی ، رحیمی، عزیزی ، ملکی ، اسدالهی ، یارمحمدی ، حسینی ، مهدی پور ، مختاربند ، بهاری ، کسایی و … به چشم می خورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا