بسته مشکوکی که پسر شهرستانی را در تهران به دردسر انداخت+عکس

بصیرنیوز،اواخر فروردین امسال ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر شرق تهران که رد یک قاچاقچی Smuggler حرفه ای به نام مهدی را یافته بودند به تعقیب وی پرداختند و برای معامله صوری هروئین سر قرار رفتند اما یک پسر نوجوان به نام علی در حالی که بسته مواد را در دست داشت در محل قرار حاضر شد. به این ترتیب پسر نوجوان بازداشت شد و گفت که مواد را از مهدی گرفته است.

وقتی تلاش برای ردیابی قاچاقچی حرفه ای بی نتیجه ماند پسر نوجوان دیروز در دادگاه اطفال پای میز محاکمه ایستاد. در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه چهارم به ریاست قاضی Judge اصغرعبداللهی و با حضور دو مستشار تشکیل شد پسرنوجوان به دفاع پرداخت و گفت: به تازگی از کرمانشاه به تهران آمده بودم تا مدتی را در خانه خاله ام بمانم.گاهی اوقات برای خرید نان از خانه بیرون می رفتم که با مرد جوانی به نام مهدی آشنا شدم. او که فهمیده بود از شهرستان به تهران آمده ام قول داد برایم کار مناسبی پیدا کند. به همین خاطر یک روز بسته ای به من داد تا آن را به نشانی که داده بود ببرم. او قول داد در عوض این کار پول کمی به من بدهد. من هم قبول کردم و بسته را بردم اما وقتی به خیابان مورد نظر رسیدم ماموران پلیس Police مرا بازداشت کردند.

وی که حالا ۱۰ ماه است در کانون اصلاح و تربین نگهدای می شود گفت: باور کنید من هیچ وقت در زندگی ام هروئین را ندیده بودم و نمی دانستم محتویات بسته مواد مخدر Drugs است.حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند تا آزاد شوم و به شهرستان محل سکونتم برگردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا