ایران با پیروزی مقابل ایتالیا قهرمان شد

بصیرنیوز، شاگردان محمدحسین میرشمسی در آخرین روز از مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ از ساعت ۱۹:۳۰  شب پنجشنبه در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر به مصاف تیم ایتالیا رفتند و این تیم را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست دادند و قهرمان مسابقات بین المللی پرشین کاپ شدند. گل‌های ایران را محمد احمدزاده (دوگل)، محمدعلی مختاری و مصطفی کیانی به ثمر رساندند.

بازی نخست از سومین روز مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ بین اوکراین و لهستان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر آغاز شد و این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم اوکراین به پایان رسید.
ایران با این برد به مقام قهرمانی رقابت‌ها دست یافت و تیم‌های ملی اوکراین، ایتالیا و لهستان به ترتیب مقام‌های دوم تا چهارم را کسب کردند. تیم کشورمان در دو دیدار قبلی لهستان و اوکراین را شکست داده بود.
طبق آیین نامه مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ به تیم‌های اول و دوم جام اهدا می‌شود، همچنین سه جایزه انفرادی به فنی‌ترین بازیکن، بهترین دروازه‌بان و آقای گل این رقابت‌ها تعلق می‌گیرد. همچنین این مسابقات در سال‌های آینده به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد.
به امتیازات رنکینگ جهانی تیم های اول تا چهارم مسابقات بین المللی پرشین کاپ به ترتیب ۱۰۰ ، ۸۰ ، ۶۰ و ۴۰ امتیاز افزوده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا