مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار:

جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان فریدونکنار فعال شد

بصیر، سیدمصطفی قاسم‌زاده مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در این بیمارستان اظهار کرد: کاهش ۳ تا ۶ درصدی فرانشیز پرداختی بیماران بستری، ترویج زایمان طبیعی و انجام آن به‌صورت رایگان و عدم ارجاع بیماران بستری برای تهیه دارو، تجهیزات و خدمات پاراکلینیکی از خدماتی است که در راستای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه پزشکان مقیم، اجرای برنامه ارتقای کیفیت خدمات ویزیت، برنامه ارتقای کیفیت هتلینگ و برنامه حفاظت مالی از بیماران صعب‌العلاج، خاص و نیازمند از دیگر برنامه‌هایی است که در بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار صورت می‌گیرد.

مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) با اشاره به هزینه‌های تعمیر و نوسازی این بیمارستان گفت: سیستم سرمایشی بیمارستان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال بازسازی و همچنین دو دستگاه دیگ آب گرم برای تقویت سیستم گرمایشی با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعویض شد.

قاسم‌زاده افزود: یک دستگاه اکوکاردیوگرافی با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به همراه آمبولانس موبایل آی.سی.یو با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و یک دستگاه اتو آنالیزور آزمایشگاه با اعتبار یک میلیارد و ۶۸۰ برای تقویت خدمات رسانی به بیماران خریداری شد.

وی تصریح کرد: ۵۰ دستگاه کنسل تخت بیمار با اعتبار ۲۵۰ میلیون ریال، ۴۸ دستگاه یخچال، ۲۴ دستگاه تلویزیون به همراه میکروسکوپ، برانکارد و غیره برای بیمارستان امام خمینی (ره) تجهیز و خریداری شد.

مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) با بیان اینکه بازسازی بخش زایشگاه و اتاق عمل بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه داشته است یادآور شد:  ۱۸ پزشک متخصص و فوق تخصص جدید در رشته‌های ارتوپدی، داخلی، پاتولوژی، پوست، اعصاب و روان، مغز و اعصاب، اورژانس، زنان و زایمان و قلب و عروق به‌کارگیری شدند.

قاسم‌زاده اظهار کرد: بهسازی ۳ واحد از ساختمان پزشکان، تهیه یک دستگاه رادیولوژی پرتابل، راه‌اندازی دستگاه اکو، به‌کارگیری تمام وقت متخصص قلب و خرید و نصب دستگاه تست ورزش به ارزش ۲۲ میلیون تومان از جمله اقداماتی بوده است که در بیمارستان امام خمینی (ره) انجام گرفته است.

وی از جذب پانزده نفر پرسنل بهیار و پرستار قرار دادی در سال ۹۴ و ۹۵ خبر داد و خاطرنشان کرد: مبلغی در حدود ۱۵۰ میلیون تومان برای تهیه رادیولوژی در تیرماه ۹۵ هزینه شده است.

مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) تصریح کرد: یک دستگاه اسلیت لمپ با اعتبار ۵۳ میلیون تومان توسط یک خیر تهیه شد و همچنین هتلینگ بخش داخلی با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان در پائیز ۹۳ اجرا شد.

قاسم‌زاده با اشاره به اینکه کلینیک ویژه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در حال احداث است گفت: دستگاه تست ورزش به مبلغ ۲۲ میلیون تومان در تیر ماه ۹۵ خرید و راه‌اندازی شد.

وی افزود: درآذر ماه ۹۵ با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دستگاه آندوسکوپی برای بیمارستان خریداری شد.

مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: ۱۰ دستگاه تخت بیمار توسط  یک خیر به نام آقای دکتر مقدم با اعتبار ۲۳۰ میلیون ریال به بیمارستان اهدا شد.

قاسم‌زاده یادآور شد: واحد تاسیسات و بخش لنژری در پائیز ۹۵ به بخش خصوصی واگذار شد.

وی گفت: یک دستگاه چراغ سیالکتیک اتاق عمل در تابستان ۹۵ با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال به همراه دستگاه امحاء زباله با اعتبار ۲ میلیارد ریال تهیه و راه‌اندازی شد.

مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) افزود: بازسازی ۲ دستگاه آسانسور با اعتبار ۳ میلیارد ریال در زمستان ۹۵ صورت گرفت.

قاسم‌زاده با اشاره به اینکه بخش دیالیز از ۱۵ تخت به ۲۰ تخت توسعه یافته است خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دیالیز U.P.S به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال تهیه شدند.

وی تصریح کرد: جذب متخصص جراح مغز و اعصاب و فعال نمودن جراحی مغز و اعصاب و همچنین جذب متخصصان جراح چشم، کلیه و مجاری اداری و فعال کردن جراحی‌های مربوطه از دیگر اقدامات بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار بوده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا