فرمانده انتظامی فریدونکنار:

تمام توان نیروی انتظامی در اختیار تامین امنیت/۸۰ درصد سارقان فریدونکنار غیربومی هستند

مهدی نریمانی در جلسه مشترک با اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌های این شهرستان، اظهار کرد: این نشست برای تعامل بیشتر با اتاق اصناف فریدونکنار صورت گرفته تا مشکلات این شهرستان در امور صنفی بررسی شود.
وی خاطرنشان کرد: نخستین مطالبه اصناف در بحث امنیتی است و نیروی انتظامی با تمام تجهیزات و پرسنلی که در اختیار دارد برای این موضوع بسیار مهم تلاش می‌کند و لازم است تا کسبه بازار با این نیروها همکاری مناسبی داشته باشند.
فرمانده انتظامی فریدونکنار با اشاره به انتظار نیروی انتظامی از بازاریان، تصریح کرد: انتظار نیروی انتظامی این است که واحدهای صنفی در فریدونکنار دارای مجوز و پروانه کسب و صلاحیت آن‌ها از مراجع مربوطه تایید شده باشد.
نریمانی افزود: اگر اصناف و اماکن دقت کافی را در بحث امنیتی نداشته باشند اتفاق‌های غیرقابل جبرانی در شهرستان به وقوع می‌پیوندد.
وی با بیان اینکه ۸۰ درصد سارقان فریدونکنار غیربومی هستند، خاطرنشان کرد: نیروهای آگاهی و اطلاعات فریدونکنار در چند روز گذشته موفق به دستگیری یک باند از سارقانی شدند که ۳۰ فقره سرقت از مغازه‌های فریدونکنار و شهرستان‌های اطراف انجام داده بودند.
فرمانده انتظامی فریدونکنار تصریح کرد: بیشترین نزاع و درگیری در سفره‌خانه‌ها انجام می‌شود که لازم است مدیران صنف سفره‌خانه‌ها نظارتی بیشتری نسبت به این مسئله داشته باشند.
وی با بیان اینکه مواد مخدر یکی از مشکلات اصلی در فریدونکنار است، اظهار کرد: یکی از نقاط آلوده این شهرستان در زمین شیلات بوده که با همکاری مسئولان تخریب شده است.
فرمانده انتظامی فریدونکنار خاطرنشان کرد: مشاهده شده است که برخی افراد در این شهرستان با سوءاستفاده از نام مسئولان فریدونکنار اقدام به کلاهبرداری کرده‌اند که نیاز به هوشیاری فراوانی دارد.
نریمانی در پایان با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: افرادی که قصد در اختیار دادن واحدهای صنفی خود به ستادهای تبلیغاتی را دارند لازم است که موارد قانونی را رعایت کرده تا از مشکلات بعدی پیشگیری به عمل آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا