افشای تصاویر واقعی از ال جی G6 +عکس

بصیرنیوز،یک‌شنبه هفته آینده، کمپانی ال جی طی کنفرانس اختصاصی خود در کنگره جهانی موبایل بارسلون موسوم بهMWC 2017 از جدیدترین گوشی هوشمند خود یعنی ال‌جی جی ۶ رونمایی می کند. محصولی که برخلاف پرچمدار سال قبل از طراحی ماژولار برخوردار نخواهد بود و قرار است به لطف ویژگی ها و مشخصات قدرتمندی که در دل خود جای داده است، فروش پایین جی ۵ در سال گذشته را جبران کند.

 افشای تصاویر واقعی از ال‌جی جی 6 قبل از رونمایی

این گوشی نیز همانند بسیاری از پرچمدارانی که قرار است در این رویداد معرفی شوند، در تیررس رسانه های فناوری دنیا بوده و از این رو، بخش قابل توجهی از مشخصه های فنی آن توسط منابع افشاگر اطلاعات به بیرون فاش شده است. در همین رابطه، امروز نیز تصاویری واقعی از مدل نقره ای ال‌جی جی ۶ مطابق با آن چه که در تصاویر زیر می بینید، در فضای وب منتشر شده که نمایی کلی از این محصول را در ذهن علاقه مندان شکل می دهد.

از آن جایی که این تصاویر تناقضی با سایر تصاویر و رندرهایی که پیش‌تر از این گوشی به بیرون درز کرده بود، ندارد می توانیم با اطمینان بیشتری در خصوص واقعی بودن این تصاویر صحبت کنیم. این گوشی از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی فول ویژن بهره می برد که بخش اعظمی از پنل جلویی آن را پوشانده است و همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، خبری از طراحی ماژولار نیست.

 افشای تصاویر واقعی از ال‌جی جی 6 قبل از رونمایی

در قسمت پشتی گوشی نیز، دوربین دوگانه را مشاهده می کنید که در زیر آن، سنسور اثر انگشت جای گرفته است و از این لحاظ، با مدل قبلی خود یعنی جی ۵ تقریباً مشابه است. گفته می شود که جی ۶ مجهز به سیستم عامل اندروید ۷ مارشمالو و رابط کاربری جدید UX 6.0 ال جی روانه بازار خواهد شد و از قابلیت «نمایشگر همیشه روشن» نیز بهره مند خواهد بود.

و اما در خصوص سایر مشخصه های فنی این اسمارت فون می توان به مواردی همچون پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱، رم ۴ گیگابایتی، باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از درگاه USB نوع C اشاره کرد. گفتنی است عرضه این گوشی از اوایل ماه آوریل در بسیاری از کشورهای جهان آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا