رئیس کارگروه فرهنگی سیاسی فریدونکنار:

افکار حضرت زهرا (س) در حال فراموشی است/ضعف اعتقادی موجب سست شدن بنیان خانواده‌ها

بصیر، ابوالقاسم فرجی در نشست اعضای کارگروه فرهنگی سیاسی فریدونکنار در اتاق جلسات سپاه این شهرستان با اشاره به درپیش بودن ایام فاطمیه اظهار کرد: این بانوی بزرگوار درراه حمایت از ولایت جان خود را فدا کرد.
وی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) چهره‌ی بی‌نظیری است که به‌خاطر شخصیت والای خود به این مقام رسیدند و در دهه اخیر بیش از ۳ هزار جلد کتاب برای این بانوی بزرگوار به نگارش درآمده است.
رئیس کارگروه فرهنگی سیاسی فریدونکنار تصریح کرد: در جامعه اسلامی، کمتر از این بانوی بزرگ برای تحکیم خانواده الگوبرداری می‌شود و چیزی که در حال حاضر جای تاسف دارد فراموش شدن افکار حضرت زهرا (س) است.
فرجی افزود: هر چه در جامعه اسلامی، اصول و اعتقادات ضعیف شود بنیان خانواده‌ها هم سست می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار طلاق در کشور یادآور شد: ۱۶۰ هزار واقعه طلاق در سال ۹۳ رخ داده است که تنها ۱۰ درصد از آن‌ها منجر به ازدواج مجدد شد.
رئیس کارگروه فرهنگی سیاسی فریدونکنار خاطرنشان کرد: در حالی که ما در زمان دفاع مقدس که ۸ سال به طول انجامید ۲۳۰ هزار شهید داده‌ایم اما متاسفانه در طول یک سال نزدیک به ۲۰۰ هزار خانواده‌ از هم جدا می‌شوند که اصلا با جامعه اسلامی برابری ندارد.
فرجی با اشاره به اینکه در طول یک سال و به طور متوسط ۵۰۰ هزار زندانی در کشور وجود دارد گفت: وجود ۱۳ میلیون پرونده قضایی در هر سال در کشور نشان از عدم ورود دستگاه‌ها در مباحث فرهنگی و دینی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا