رئیس اتحادیه پوشاک فریدونکنار:

۲۴۳ واحد عضو اتحادیه پوشاک فریدونکنار/اداره دارایی از افزایش مالیات صنف پوشاک جلوگیری کند

اسماعیل عاشوری رئیس اتحادیه پوشاک فریدونکنار در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز اظهار کرد: اتحادیه پوشاک با دارا بودن ۲۴۳ عضو به لحاظ جمعیت سومین اتحادیه فریدونکنار است که در سال جاری ۱۲ پروانه صدوری و ۵ پروانه نیز ابطال شد.
وی از برگزاری جلسه هیئت مدیره اتحادیه پوشاک به صورت منظم در هر ماه خبر داد و تصریح کرد: همراه با نماینده فرماندار، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، صنعت، معدن و تجارت بازدید مشترک انجام داده و برای جلوگیری و جمع‌آوری قاچاق کالا در این شهرستان اقدام می‌کنیم.
رئیس اتحادیه پوشاک فریدونکنار تصریح کرد: با توجه به گستردگی این اتحادیه و وجود فروشگاه‌های بزرگ که در روستاها و مدخل‌های ورودی شهر دایر است برای نظارت، پیگیری، بازرسی و صدور پروانه کسب تلاش مضاعفی می‌خواهد که با همکاری هیئت مدیره اتحادیه‌ به‌عنوان بازرس، کارها به خوبی پیش می‌رود.
اتحادیه پوشاک پیشگام در حمایت از تیم‌های ورزشی
عاشوری گفت: در راستای امور فرهنگی از مسئولان می‌خواهیم حمایت همه‌جانبه از هیئت‌های مذهبی، ورزشی و کمک به موسسات خیریه را مدنظر داشته باشند، در همین راستا اتحادیه پوشاک در حد توان خود، همیشه در میدان حضور دارد.
وی اظهار کرد: با توجه به شرایط بد بازار و مشکلات اقتصادی از اداره دارایی شهرستان انتظار داریم نسبت به افزایش مالیات واحدهای صنفی این اتحادیه خودداری کند.
رئیس اتحادیه پوشاک افزود: با توجه به رکود بازار انتظار می‌رود بخش اعظمی از واحدهای صنفی اتحادیه پوشاک از پرداخت مالیات معاف و مابقی نیز همچون سال گذشته پرداخت کنند.
عاشوری گفت: با وجود پیگیری‌های مکرر ۴ ساله هیچگونه برخوردی با متخلفان از سوی شهرداری و شورای شهر نشده است  و امیدواریم با انتخاب افراد جدید در انتخابات آتی، شاهد برخورد مناسب با این معضل باشیم.
رئیس اتحادیه پوشاک فریدونکنار ضمن همدردی با همکاران پوشاک در ساختمان پلاسکو و خانواده‌های شهدای آتش‌نشان گفت: برای جانباختگان این حادثه علو درجات را از ایزد متعال خواستار شد.
وی افزود: امیدواریم در سال جدید شاهد رونق اقتصادی در بازار کل کشور باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا