شادترین ایالات دنیا کدامند؟ +عکس

بصیرنیوز،محققان موسسه گالوپ با نظر به ضوابطی مثل امنیت مالی و اجتماعی، کیفیت زندگی و سلامتی و خوشی را ارزیابی کرده اند و بر این اساس شادترین ایالت های دنیا را در سال ۲۰۱۷ تعیین کرده اند.

هاوایی

شادترین ایالات دنیا کدامند؟

مردم هاوایی به جامعه خود افتخار می کنند، در پرداخت صورت حساب ها آرامش دارند و از نظر سلامت نیز در شرایط خوبی به سر می برند.


آلاسکا شادترین ایالات دنیا

 شادترین ایالات دنیا کدامند؟
این ایالت به گرمای هاوایی نیست اما قرار گرفتن آن در لیست شادترین ایالات به دلیل محکم بودن روابط اجتماعی آن هاست. زندگی آن ها بر پایه روابط حمایتی و دوست داشتنی است.

داکوتای جنوبی

شادترین ایالات دنیا کدامند؟

این ایالت بنا بر یک دلیل می تواند در این لیست رتبه اول را داشته باشد: مردم این ایالت، داکوتای جنوبی را خانه می نامند. به علاوه ساکنین این ایالت احساس امنیت بالایی دارند و سطح استرس مالی آن ها بسیار پایین است.


ماین

شادترین ایالات دنیا کدامند؟

ماین به دلیل فضای بیرونی زیبایی که دارد در این لیست قرار گرفته است. ساکنین این ایالت گزارش داده اند که از سلامت بالایی برخوردار هستند و در طول روز سرشار از انرژی هستند. ماین از نظر شادی رشد بالایی داشته است.


کلرادو

شادترین ایالات دنیا کدامند؟

ساکنین کلرادو درست مثل همسایگان شمالی خود احساس سلامت کامل را گزارش داده اند. آن ها برای رسیدن به اهداف شان انگیزه بسیار بالایی دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا