ویژگی های شگفت انگیز دوربین گوشی LG G6

بصیرنیوز، ال جی همواره گفته است که پرچم دار بعدی این شرکت یعنی جی ۶ شاید حرف چندانی در بخش سخت افزاری برای گفتن نداشته باشد اما از نظر نرم افزاری هیچ اسمارت فونی قابل رقابت با آن نخواهد بود. ال جی به تازگی اخبار جدیدی در مورد دوربین جی ۶ منتشر کرده است.

 ویژگی های شگفت انگیز دوربین گوشی LG G6

امروز این تولید کننده کره ای جزئیات بیشتری را در رابطه با دوربین عقب جی ۶ منتشر کرده است. در ادامه به توضیح این جزئیات خواهیم پرداخت، اما به یاد داشته باشید که دوربین ماژولار جی ۵ هم حرف های بسیاری برای گفتن داشت و اگر ال جی همان راه جی ۵ را ادامه داده باشد، مسلما به موفقیت خواهید رسید.

بر اساس گزارش ال جی، لنز اصلی جی ۶ مجهز به یک دوربین زاویه عریض با قابلیت ثبت تصاویر ۱۲۵ درجه خواهد بود.

حداقل از حالا می دانیم که یک چیز در جی ۶ ناامید کننده نخواهد بود و آن هم سیستم دوربین دوگانه این اسمارت فون است. ال جی همواره عاشق نوآوری بوده است و در بسیاری از زمینه ها به عنوان پیشتاز شناخته می شود. به عنوان مثال ال جی اولین کمپانی بوده است که از دوربین های دوگانه در گوشی های پرچم دار خود استفاده کرده است. سامسونگ هنوز این کار را نکرده و اپل هم تنها در آخرین سری گوشی های خود یعنی آیفون ۷ پلاس تن به این کار داده است.

امروز این شرکت جزئیات بیشتری را در مورد سیستم دوربین دوگانه جی ۶ در اختیار علاقه مندان قرار داده است. آن چه که توسط ال جی گفته شد، شبیه به مشخصات و عملکرد دوربین وی ۲۰ اما با وضوح بالاتر بود. طبق معمول تمام اسمارت فون های رده بالای بازار (و حتی میان رده ها و پایین رده ها)، جی ۶ هم مجهز به یک دوربین اصلی با لنز ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی زاویه عریض خواهد بود، که بدون شک علاقه مندان بی شماری را به خود جلب خواهد کرد. دوربین عقب ۱۲۵ درجه زاویه خواهد داشت و دوربین جلو ۱۰۰ درجه.

به نظر می رسد که با یک ارتقا چشمگیر در نسل دوربین اسمارت فون های پرچم دار روبه رو هستیم. ال جی مسلما این ویژگی را با ویژگی دید کامل جی ۶ ترکیب خواهد کرد و کاربران قادر به مقایسه و کنتراست عکس های گرفته شده با این دوربین خواهند بود. به نظر می رسد که این دوربین بسیار جامع است و هر علاقه مند به عکاسی و یا حتی عکاسان حرفه ای را ترغیب به خرید آن می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا