«پایتخت ۵» هنوز کلید نخورده است

بصیرنیوز،شنیده‌های ما از منابع آگاه نزدیک به پروژه، حاکی از آن است که هنوز عوامل این مجموعه در پیش‌تولید هستند و تصویربرداری آغاز نشده است.

«پایتخت 5» هنوز کلید نخورده است
روز گذشته در برخی از رسانه‌ها عنوان شد که سریال «پایتخت۵» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری کلید خورد؛ خبری که در اغلب کانال‌های خبری متعلق به رسانه‌های معتبر بازنشر شد. اما شنیده‌های «صبا» از منابع آگاه نزدیک به پروژه، حاکی از آن است که هنوز عوامل این مجموعه در پیش‌تولید هستند و تصویربرداری آغاز نشده است. آن‌طور که در خبر مذکور عنوان شده بود مقدم با گروه تولیدش کار را از آتن، مرکز یونان آغاز کرده‌ است درحالی‌که «صبا» باخبر شد سیروس مقدم در حال حاضر در ایران است. این کارگردان به‌همراه برخی از اعضای تیمش در حال حاضر در بوشهر بسر می‌برد و مشغول بازدید و انتخاب لوکیشن، تحقیقات میدانی و… برای پروژه تاریخی «هنگام بیداری» است.

محسن تنابنده و تیم نویسندگان «پایتخت۵» در حال حاضر مشغول نگارش این سریال هستند و تقریبا فیلمنامه چند قسمت ابتدایی این کار نهایی و تحویل داده شده است.

دو پروژه «هنگام بیداری» و «پایتخت۵» که هر دو محصول سازمان فرهنگی و هنری اوج هستند که در حال حاضر در پیش‌تولید به‌سر می‌برند و به‌صورت موازی پیش می‌روند. بدیهی است که تولید «پایتخت۵» به‌خاطر رسیدن آن به آنتن ماه مبارک رمضان زودتر انجام شود و «هنگام بیداری» به‌واسطه تاریخی‌بودنش نیاز به پیش‌تولید بیشتری دارد.

این در حالی است که حبیب‌اله والی‌نژاد؛ تهیه‌کننده مجموعه «هنگام بیداری» پیش از این در گفت‌وگویی اعلام کرده بود: فیلمبرداری این سریال حدود چهار ماه به طول می‌انجامد. ضمن آن‌که در تلاش هستیم فیلمبرداری کار را از بهمن‌ماه آغاز کنیم. فیلمبرداری بخشی از سریال در کشورهای بحرانی منطقه خواهد بود.

همچنین مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه اوج، درباره سرنوشت سریال تاریخی «هنگام بیداری» و تلاقی آن با تولید سریال «پایتخت» تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده پیش‌تولید «هنگام بیداری» همزمان با تولید سریال «پایتخت» ادامه خواهد داشت و پروژه مذکور متوقف نخواهد شد.

گفتنی است؛ سریال الف ویژه «هنگام بیداری» به تهیه‌کنندگی حبیب‌اله والی‌نژاد و کارگردانی سیروس مقدم محصول سازمان اوج است که به مقطع تاریخی مقاومت مردم بوشهر در برابر انگلیسی‌ها و شخصیت آیت‌اله سیدعبدالحسین لاری می‌پردازد. همچنین فرشاد گل‌سفیدی نیز به‌عنوان مدیر فیلمبرداری و مجید اسکندری نیز به‌عنوان طراح گریم در سریال «هنگام بیداری» حاضر خواهند بود.

سریال «پایتخت۵» همچون سایر فصل‌های دیگر این سریال به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری و با بازی احمد مهران‌فر، محسن تنابنده، ریما رامین‌فر و علیرضا خمسه جلوی دوربین می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا