عکس‌های جدیدی از گوشی Moto G5 لو رفت

بصیرنیوز،بعد از آن‌که عکس‌هایی از Moto G5 Plus لو رفت، تصاویری از مدل دیگری به نام Moto G5 هم منتشر شده است.  این دو گوشی در حالی که شباهت‌های زیادی به هم دارند، از تقاوت‌هایی هم برخوردار هستند. مثلا  Moto G5 از نظر ابعاد کمی کوچک‌تر است و از صفحه نمایش ۵ اینچی بهره می‌برد. اندازه‌ی صفحه نمایش در مدل پلاس ۵٫۲ اینچ است.

 عکس‌های جدیدی از گوشی Moto G5 لو رفت

تصاویر جدید، این گوشی را در دست یک کاربر نشان می‌دهد و مشخص شده که بدنه‌ی آن فلزی خواهد بود. هم‌چنین مشخص شده که باتری تلفن همراه را می‌توان به راحتی تعویض کرد. بنابراین می‌توانیم نتیجه بگیریم که مدل G5 Plus هم از همین ویژگی‌ها بهره می‌برد.

 عکس‌های جدیدی از گوشی Moto G5 لو رفت

از ویژگی‌های موتو G5 می‌توان به سنسور تشخیص اثرانگشت و مقاومت  آن دربرابر قطرات آب اشاره کرد. شایعات می‌گویند که این تلفن همراه هوشمند به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۳۰، ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. گوشی G5 Plus هم از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ برخوردار است و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. مشخص شده که هر دو گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را دارند و با سیستم عامل اندروید ۷٫۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

 عکس‌های جدیدی از گوشی Moto G5 لو رفت

«لنوو» (Lenovo) و موتورولا احتمالا دو مدل G5 و G5 پلاس را یکشنبه‌ی هفته‌ی دیگر در نمایشگاه MWC 2017 معرفی می‌‌کنند. احتمال دارد که قیمت این دو گوشی به ترتیب ۲۰۰ و ۲۵۰ دلار باشد. ‌

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا