مدیر آموزش‌وپرورش فریدونکنار خبر داد

اعزام ۴۶۰ دانش‌آموز فریدونکناری به اردوهای راهیان نور

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهارکرد: آخرین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی فریدونکنار با ۸۰ دانش‌آموز پسر متوسطه و عوامل اجرائی پس از بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور به این شهر بازگشتند.

 

وی خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان در این سفر معنوی ۴ روزه، از یادمان‌های شهدای شلمچه، دهلاویه، اروندکنار و هویزه دیدن کرده و از نزدیک با رشادت‌های رزمندگان آشنا شدند.

 

مدیر آموزش‌وپرورش فریدونکنار تصریح کرد: از اول مهر ماه تاکنون ۴۶۰ دانش آموز از شهرستان فریدونکنار در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران  دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور اعزام شده‌اند.

 

اسماعیل‌زاده گفت: راهیان نور روحیه جوانان نسل امروز را به حال و هوای دفاع مقدس پیوند می‌زند و پایه‌ریزی برای جبهه فرهنگی است.

 

وی یادآور شد: سال گذشته ۲۸۰ دانش‌آموز دختر بسیجی و ۲۴۰ دانش‌آموز پسر بسیجی از دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه از شهرستان فریدونکنار به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

مدیرآموزش‌وپرورش فریدونکنار تصریح کرد: اردوهای راهیان نور هر ساله با همکاری سپاه ، بسیج دانش‌آموزی و معاونت پرورشی آموزش و پرورش فریدونکنار برای معرفی ارزش‌های انقلاب به دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا