HP جدیدترین تبلت ویندوزی خود را معرفی کرد+عکس

بصیرنیوز،شرکت HP‌ در نمایشگاه MWC 2017 از جدیدترین تبلت ویندوزی خودش رونمایی کرد. این تبلت که HP Pro X2 612 G2 نام دارد، جایگزین تبلت G1 این شرکت خواهد شد که دو سال پیش راهی بازار شده بود. براساس اطلاعات منتشر شده این تبلت جدید ۲۵ درصد سبک‌تر از مدل قبلی است و ظرفیت باتری آن هم ۱۰۰ درصد بیشتر شده است.

 HP جدیدترین تبلت ویندوزی خودش را معرفی کرد

شرکت HP گفته که این محصول برای افراد حرفه‌ای ساخته شده و تجربه‌ی خوبی از کار با قلم به کاربران منتقل می‌کند. این تبلت به خوبی نقش یک لپ‌تاپ را هم ایفا می‌کند و صفحه کلید طراحی شده برای آن به نور پس زمینه مجهز شده و باتری آن هم زمان زیادی دستگاه را روشن نگه‌می‌دارد

این تبلت جدید یک پایه دارد که به وسیله‌ی آن می‌توانید صفحه نمایش را تا ۱۶۰ درجه حرکت دهید. این پایه به خوبی می‌تواند تبلت جدید HP را به یک کامپیوتر تبدیل کند.

 HP جدیدترین تبلت ویندوزی خودش را معرفی کرد

تبلت HP Pro X2 612 G2 از پورت USB-C 3.1 بهره می‌برد و زمانی که به داک متصل می‌شود، می‌توانید آن را شارژ کنید. این تبلت به وای-فای مجهز شده و از شبکه‌ی LTE هم پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش Full HD برای تبلت جدید HP در نظر گرفته شده که میزان روشنایی آن به ۳۴۰ نیت می‌رسد. البته گفته شده که صفحه نمایش با یک لایه Gorilla Glass 4 محافظت می‌شود. یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی روی این تبلت دیده می‌شود و دوربین پشت آن هم مگاپیکسلی است.

این تبلت به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز شده که با ویژگی Windows Hello هم سازگار شده است. حافظه‌ی داخلی تبلت HP Pro X2 612 G2 را می‌توانید با حافظه‌ی SSD تعویض کنید تا سرعت بیشتری را به دست بیاورید.
 HP جدیدترین تبلت ویندوزی خودش را معرفی کرد

شرکت HP این تبلت را در چند مدل با سخت افزار متفاوت راهی بازار می‌کند. یک مدل با تراشه‌ی Core i7 راهی بازار می‌شود و یک مدل دیگر با تراشه‌ی Core m3، چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت SSD عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا