تصویر دیده نشده از «پی وی» مهدی هاشمی

بصیر، مرحوم هاشمی رفسنجانی در شامگاه ۱۹ دی ماه سال جاری درگذشت و بلافاصله پیکر او به جماران منتقل شد؛ از همان ساعات ابتدایی انتقال پیکر هاشمی رفسنجانی به جماران جمع کثیری از مسئولان لشکری و کشوری در این محل حاضر شدند و مهدی هاشمی هم بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع از زندان مرخص شد.

روز سوم بهمن بود که محسنی اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضا رسما اعلام کرد که مرخصی مهدی هاشمی به پایان رسیده است.

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه درخواست اعاده دادرسی مهدی هاشمی در دیوان عالی تأیید شده یا خیر و اینکه آیا وی به زندان بازگشته است؟ اظهار داشت: مرخصی مهدی هاشمی امروز تمام شده است اما در حال حاضر اطلاعی از بازگشت وی به زندان ندارم.

وی در خصوص زمان مرخصی مهدی هاشمی گفت: اصلا زمانی را به مهدی هاشمی ابلاغ نکرده‌اند، شبی که آیت الله هاشمی فوت کرد وزیر بهداشت با آقای دولت آبادی تماس گرفت و مهدی هاشمی به مرخصی آمد و الان هم اگر به آقای هاشمی ابلاغ کنند حتما بر‌می‌گردند.

هر چند پیش از اعلام سخنگوی دستگاه قضا شنیده‌ها حاکی از آن بود که مهدی هاشمی قرار است تا مراسم چهلم مرحوم هاشمی رفسنجانی در مرخصی بماند اما پس از اینکه موضوع مرخصی مهدی هاشمی جنجال‌های بسیاری به پا کرد؛ مصطفی محبی، مدیر کل زندانهای استان تهران در حاشیه برنامه بازدید سفرای مقیم ایران از کانون اصلاح و تربیت تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با پایان مرخصی مهدی هاشمی گفت: مرخصی مهدی هاشمی تا ۲۵ بهمن ماه تمدید شده است.

 

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا