رئیس اداره مخابرات فریدونکنار خبر داد

تمامی سایت‌های فریدونکنار مجهز به سیستم ۴G شدند/برطرف شدن مشکلات ارتباطی تا چند روز آینده

بصیر، محمدعلی لاغری فیروزجائی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، با بیان اینکه سایت روستائی نوائی محله فریدونکنار ۳G شده است، اظهار کرد: این امکان برای روستاهای طوله‌سرا و ازباران نیز در آینده‌ای نزدیک فراهم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته و به دلیل بارگذاری سیستم ۳G بر روی سایت روستای نوائی‌محله، مشترکان همراه اول این روستا و روستاهای اطراف شاهد اختلالاتی در تلفن‌های همراه خود بودند که با پایان یافتن مراحل بارگذاری تا چند روز آینده مشکل اختلالات برطرف می‌شود.
رئیس اداره مخابرات فریدونکنار یادآور شد: فریدونکنار تنها شهرستان مازندران است که سیستم ۴G در تمامی سایت‌های آن بارگذاری شده است و البته اختلالاتی در برخی از نقاط شهر وجود دارد که با افزایش پهنای باند تا پایان سال برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ADSL در محدوده فرزادشهر راه‌اندازی شده است تا مشکلات این شهرک نیز برطرف شود، خاطرنشان کرد: امکان راه‎‌‌اندازی این مورد نیز در جام‌جام به زودی صورت می‌گیرد.
لاغری فیروزجایی با بیان اینکه مشترکان قدیمی که ADSL از گذشته دارند، در صورت تمدید، از امکانات یکسال رایگان و ۵ گیگ حجم اضافه برخوردار می‌شوند، گفت: متقاضیان با حضور در مخابرات و یا تماس با تلفن ۲۰۲۰ می‌توانند از این امکانات برخوردار شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مشترکان می‌توانند به صورت غیرحضوری هزینه تلفن خود را پرداخت کنند، گفت: مشترکان برای پرداخت مبلغ پرداختی تلفن، کافی است با شماره ۲۰۰۰ تماس بگیرند و به صورت گویا راهنمائی می‌شوند.
رئیس اداره مخابرات فریدونکنار افزود: پرداخت هزینه تلفن به صورت تماس با سامانه ۲۰۰۰ علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه، به آسانی صورت می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا