مشاور حاج قاسم: شناسایی تمام مراکز مهم اسرائیل و نابود کردن آن تنها ظرف کمتر از ۷ دقیقه

بصیرنیوز،سردار احمد کریم‌پور شامگاه چهارشنبه در مراسم اولین یادواره سردار تنگه احد شهید مرتضی جاویدی و شهدای محله گلشهر شمالی بندرعباس اظهار داشت: رهبری در خصوص پاسخ دادن صریح و روشن به هرگونه حمله از سوی کشورهای بیگانه فرمودند؛ در هر سطحی که به ما حمله شود ما هم در همان سطح به آنان حمله خواهیم کرد.

وی افزود: البته هنوز آمریکا این هنر را نداشته که سطحی را برای ما تعیین کند و به نوعی این شجاعت، توان و عرضه را ندارد که بتواند اندکی در مقابل جمهوری اسلامی ایران پا پیش بگذارد.

جمهوری اسلامی ایران آماده است به هرگونه جسارت نظامی پاسخ قاطع و کوبنده بدهد، همچنین حضرت آقا شمشیر را برای دشمنان از رو بسته‌اند نه اینکه در خفا و پشت سر؛ و این از بینش بالای سیاسی و اجتماعی ایشان بوده که بر تمام امور کشور واقف است

مشاور نظامی فرمانده سپاه قدس بیان کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند؛ کسانی که برای شهدا کار می‌کنند سرمایه و ثروت آقا امام زمان(عج) هستند و باید سعی کنیم که این ثروت را در راه درست خرج کنیم و در واقع امام زمان(عج) ثروت، مال و پول ندارد و همین بسیجیانی که برای شهدا کار می‌کنند ثروت آقا هستند و کسانی که برای شهدا وقت می‌گذارند از ارزش‌های زیادی برخوردارند.

کریم‌پور با بیان اینکه برنامه‎هایی که آمریکا و استکبار سال‌ها بر روی آن تلاش و برنامه‌ریزی کرده‌اند با یک سخنرانی امام خامنه‌ای(مد‌ظله‌العالی) از بین می‌رود، عنوان داشت: حضرت آقا شمشیر را برای دشمنان از رو بسته‌اند نه اینکه در خفا و پشت سر؛ و این از بینش بالای سیاسی و اجتماعی ایشان بوده که بر تمام امور کشور واقف است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران آماده است به هرگونه جسارت نظامی پاسخ قاطع و کوبنده بدهد، گفت: وقتی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) می‎فرمایند که اگر لازم باشد در عرض هفت دقیقه تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم، شوخی در کار نیست و تمام شهرهای ما آماده این عملیات هستند و رژیم صهیونیستی و متحدانش این را بدانند.

مشاور نظامی فرمانده سپاه قدس بیان داشت: امروز آثار خون شهدا، ناله مادر شهید و غربت فرزندان شهدا را می‌بینیم و اگر از هر کشور متجاوزی یک موشک به‌سمت جمهوری اسلامی حرکت کند به‌صورت اتوماتیک تمام مراکز آن کشور توسط شهرک‌های زیرزمینی ما مورد هدف قرار خواهد گرفت که این عملیات از سوی کشورمان با مصوبه شورای امنیت و امضای فرمانده کل قوا در همان لحظه اجرایی می‌شود.

کریم‌پور اضافه کرد: هر عملیات و نظامی که نیروی جنگنده خوب داشته باشد، موفق می‌شود و هر کس سلاح و آموزش داشته باشد پیروز است و هر گردانی که یک ایرانی در آن وجود داشته باشد شکست نخواهد خورد.

به گفته وی، رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با انقلاب خود سه اصل مهم را در دنیای کنونی احیا کردند و این سه اصل عبارتند از؛ اسلام واقعی، استکبارستیزی و زنده بودن نام ایران اسلامی.

این فرمانده دوران دفاع مقدس خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن مرتباً داد می‌زند، گزینه نظامی روی میز است، پس چرا عمل نمی‌کنید؟! چرا گزینه نظامی خود را عملیاتی نمی‌کنید؟! تا کی می‌خواهید روی میز نگه بدارید؟!

تمام مراکز مهم اسرائیل شناسایی شده‌اند و ظرف ۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه با سرعت ۱۴ و ۴ دهم ماخ توسط موشک‌های سجیل و شهاب ۳ ایران اسلامی نیز مورد هدف قرار می‌گیرند که به‌طور اتوماتیک شلیک خواهند شد

کریم‌پور افزود: همه ابرقدرت‌ها می‌گویند ایران به عنصر چهارم دست پیدا کرده است، ایرانی‌ها طبیعت را به جنگ ما می‌فرستند، مانند حادثه طبس که کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا به این موضوع اعتراف کرد و بعد از مدتی رهبری فرمودند؛ شما همه امکانات خود را بیاورید، ما که به جنگ شما نمی‌آییم، ریگ‌های بیابان طبس به جنگ شما می‌آیند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظه‌العالی) به‌طور آشکار در مقابل استکبار ایستاده است، اظهار داشت: تنها ملتی که در مقابل استکبار جهانی می‌تواند بایستد ملت ایران خواهد بود و آن هم به برکت وجود رهبری فرزانه انقلاب است و دشمنان هم این را خوب می‌دانند.

مشاور نظامی فرمانده سپاه قدس افزود: تمام مراکز مهم اسرائیل شناسایی شده‌اند و ظرف ۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه با سرعت ۱۴ و ۴ دهم ماخ توسط موشک‌های سجیل و شهاب ۳ ایران اسلامی نیز مورد هدف قرار می‌گیرند که به‌طور اتوماتیک شلیک خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما حسب فرموده مقام معظم رهبری در خصوص وقت گذاشتن برای شهدا، کار کردن برای آنان در همه ابعاد عمل کنیم یک فریضه است ولی بعضی‌ها می‌خواهند این را به  فراموشی بسپارند.

کریم‌پور عنوان داشت: عزت امروز ایران و همه پیشرفت‌ها، امنیت، استقلال و هر دستاوردی برای ما باارزش است، زیرا آنچه ما داریم از برکت شهید بوده و آنچه که خداوند بر ما عنایت فرموده از وجود شهداست.

هیچ هواپیمایی نمی‌تواند بدون اجازه وارد حریم هوایی ایران شود، زیرا جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری در دنیاست که تمام سطح کشورش را تبدیل به موزائیک‌هایی کرده است که وسط هر موزائیک را پدافند هوایی کار گذاشته است که اجازه ورود به هر هواپیمای بیگانه را نخواهد داد

مشاور نظامی فرمانده سپاه قدس بیان کرد: در دنیا چه کسی جرأت دارد بر علیه اسرائیلی‌ها حرفی بزند اما رهبر ما با صراحت تمام می‌گویند هر کس به فلسطینی‌ها کمک کند ما کمکش می‌کنیم.

وی یادآور شد: هیچ هواپیمایی نمی‌تواند بدون اجازه وارد حریم هوایی ایران شود، زیرا جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری در دنیاست که تمام سطح کشورش را تبدیل به موزائیک‌هایی کرده است که وسط هر موزائیک را پدافند هوایی کار گذاشته که اجازه ورود به هر هواپیمای بیگانه را نخواهد داد.

کریم‌پور با بیان اینکه حضرت آقا می‌فرمایند سلاح هسته‌ای نمی‌سازیم و هیچ سلاح هسته‌ای را هم نگهداری نمی‌کنیم، اظهار کرد: اهل سخن اگر بدانند که اگر آمریکا با ۵۰۰ سانتری‌فیوژ یک درصد غنی‌سازی می‌کند ما با ۲۳ سانتری‌فیوژ یک درصد غنی سازی را انجام می‌دهیم.سردار کریم‌پور خبر داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا