معلم سراوانی در برابر چشمان همسرش زجرکش شد +عکس

بصیرنیوز، شب پنجمین روز ماه جاری بود که تعدادی از افراد مسلح وارد خانه ایوب حسین زهی، معلم سراوانی شدند و پس از شلیک به پای همسر وی و بستن دست و پای خانواده وی، ایوب را مقابل چشمان خانواده اش به قتل رساندند.

در ادامه جنایتکاران پس از بیرون آمدن از خانه این معلم، تلفن‌ را قطع کرده و موبایل‌ها را نیز با خود می‌برند و درب را از بیرون قفل می‌کنند تا کسی نتواند به آن ها کمک کند.

صبح روز بعد که فرزند آن ها از خانه مادربزرگش به خانه بازمی‌گردد متوجه می‌شود که درب از بیرون قفل است و همسایه‌ها را صدا می کند و آن ها درب خانه را شکسته و وارد خانه شده و متوجه می‌شوند که بر اثر شدت خونریزی ایوب جان خود را از دست داده و زن نیز احوال مساعدی ندارد.
بامداد امروز پلیس سیستان و بلوچستان موفق شد با استفاده از سرنخ هایی که به دست آوردند قاتل این معلم را در حاشیه شهرستان سراوان در مخفیگاه خود دستگیر کنند.
در تحقیقات پلیس مشخص شد که قاتل از بستگان معلم سراوانی بوده و انگیزه وی برای ارتکاب این جنایت اختلافات خانوادگی با مقتول بوده است.
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس سیستان و بلوچستان در خصوص این پرونده گفت: قاتل دارای سوابق کیفری از جمله اعتیاد به مواد مخدر و سرقت بوده است و اقدامات فنی و اشراف یگان های  اطلاعاتی پلیس، تمام محل های تردد احتمالی این قاتل مسلح به طور نامحسوس تحت نظر قرار گرفت و بامداد امروز در خانه ای در حاشیه شهرستان سراوان به همراه فردی که در اختفای وی همکاری داشته بود، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

معلم سراوانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا