آلگری به آرسنال پاسخ مثبت داد

بصیرنیوز،با وجود تکذیب شدن خبر توافق ماسیمیلیانو آلگری با باشگاه آرسنال برای هدایت این تیم در فصل آینده، هنوز هم شایعات درباره آینده سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس ادامه داد.

نشریه اکسپرس چاپ لندن در گزارشی مدعی شده است که آلگری با سران آرسنال برای هدایت توپچی‌ها در فصل آینده به توافق رسیده است و تمام موانع برای انتصاب وی به عنوان روی کار آمدن آرسن ونگر از سر راه برداشته شده است.

ادعای اکسپرس در حالی است که اخیراً شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه باشگاه آرسنال می‌خواهد قرارداد ونگر را برای دو سال دیگر تمدید کند.

این نشریه نوشته است آلگری در صورتی سرمربی آرسنال خواهد شد که ونگر بپذیرد در پایان فصل داوطلبانه ورزشگاه امارات را ترک کند.

شکست ۳ بر یک شب گذشته (شنبه) آرسنال برابر لیورپول در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، این تیم را از جمع ۴ تیم بالای جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده خارج کرد و این در حالیست که شانس توپچی‌ها برای قهرمانی در جام حذفی انگلیس هم با توجه به صعود همه بزرگان (منهای لیورپول) به مرحله یک چهارم نهایی زیاد به نظر نمی‌رسد. به این ترتیب احتمال دارد تنها دلخوشی هواداران آرسنال در فصل گذشته یعنی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم در پایان فصل جاری از آنها سلب شود که در این صورت فشارها برای خروج ونگر بیشتر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا