ایران بهترین دور مقدماتی فوتبال ساحلی آسیا

بصیرنیوز، تیم های ایران – لبنان و امارات به عنوان تیم های نخست گروه a، b و c به مرحله نیمه نهایی این بازی ها راه یافته اند. هم چنین ژاپن به عنوان بهترین تیم دوم راهی این مرحله شد و حال فردا تیم ایران – ژاپن و لبنان – امارات برگزار کننده دیدارهای نیمه نهایی خواهند بود. تیم های راه یافته به فینال و هم چنین برنده بازی رده بندی راهی بازی های جام جهانی خواهند شد که اردیبهشت ماه در باماها برگزار می شود.

اما تیم ایران در دور مقدماتی بهترین تیم بوده. به این خاطر که  هر ۴ دیدار برگزار شده را با پیروزی پشت سر گذاشت. از سویی ۳۵ گل زد و تنها ۳ گل خورد. بیشترین گل زده و کم ترین گل خورده به نام ایران ثبت شد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پیش از حضور در بازی های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی با حضور در تورنمنت پرشین کاپ با تیم های لهستان – اوکراین و ایتالیا بازی کرد و این بازی ها سبب شد با بالاترین میزان آمادگی در مالزی حاضر شود. نکته ای که مورد اشاره میر شمسی – سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان نیز بود.
 پرشین کاپ هر ساله قرار است در بوشهر و به میزبانی باشگاه پارس جنوبی برگزار شود و به بنا به گفته بهرام رضاییان – مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی سال آینده هم از سه تیم مطرح دنیا برای حضور در این بازی ها دعوت خواهد شد و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در تلاش است گنجایش استادیوم محل برگزاری بازی ها را افزایش دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا