مدیر بنیاد فرهنگی خاتم‌النبیاء مازندران خبر داد

وجود ۷ هزار اجساد مطهر شهدا در خاک عراق

به گزارش پایگاه خبری بصیر، حجت‌الاسلام محمد جوشقانیان با اشاره به اینکه در کشور مجموعه‌های بسیار زیادی در زمینه جهاد و شهادت، فرهنگ عاشورا و فرهنگ ایثار فعالت می‌کنند، گفت: فعالیت این گونه شبکه‌های اجتماعی، همفکری و همسویی بسیار مناسبی در جامعه ایجاد می‌کند و کشور را به سوی یک هدف واحد سوق می‌دهد.

مدیر بنیاد فرهنگی خاتم‌النبیاء مازندران تصریح کرد: برای اثرگذاری هر چه بیشتر این مجموعه‌ها در جامعه نیاز به یک ساختار و سازمان قوی است که همه نظرها و سلیقه‌ها باید در یک نقطه متمرکز شود.

جوشقانیان با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی بسیار زیادی برای همسویی و همفکری جامعه درحال تشکیل است، تاکید کرد: باید با ظرفیت بالا و هرچه بهتر، ارزش‌های دفاع مقدس را در جامعه نشر دهیم.

وی به ظرفیت بالای جوانان امروزی اشاره کرد و گفت: با اجرا و برنامه‌ریزی‌های شکلی و محتوایی با یک غنای مناسب ارزش‌های دفاع مقدس را به جوانان نشان دهیم.

دبیر کارگروه دفاع مقدس مازندران به وجود ۷ هزار اجساد مطهر شهدا در خاک عراق خبر داد و متذکر شد: این تعداد اجساد مطهر به تناسب و تناوب زمان، تفحص و وارد خاک ایران می‌شود.

این مسئول در با اشاره به اینکه هویت بعضی از شهدا نامشخص است، اذعان داشت: در حال حاضر اجساد مطهر شهدای تازه تفحص شده به مازندران اختصاص داده نشده است.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا