پست اینستاگرامی ولایتی به مناسبت ۱۲ فروردین

بصیرنیوز،رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: با رای مردم بزرگ ایران اسلامی به رهبری بزرگ مرد تاریخ امام خمینی(ره) در سال ۵۸ شاهد بروز، ظهور و استقرار حکومتی که بی تردید مستقل ترین کشور و ساختار سیاسی در جهان است، بوده ایم.

علی اکبر ولایتی روز شنبه در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت سالروز ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی نوشت: روز تولد نظام مردم سالاردینی، تبلور استقرار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و به ثمر نشستن نهال انقلاب در تولد ساختار جدید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان مبارک باد.
در ادامه یادداشت رییس مرکز تحقیقات استراتژیک آمده است: با رای تاریخی، غیرتمندانه و عزتمندانه مردم بزرگ ایران اسلامی به رهبری بزرگ مرد تاریخ امام خمینی(ره) در سال ۵۸ شاهد بروز، ظهور و استقرار حکومتی که بی تردید مستقل ترین کشور و ساختار سیاسی در جهان است بوده ایم و همان خط ، اندیشه و استقلال طلبی تا به امروز ادامه یافت و بر اقتدار آن روز به روز افزوده شد.
رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از یادداشت خود به ضرورت های امروز برای مقابله با دشمنی ها و توطئه ها اشاره کرد و نوشت: و اما آنچه که امروز و برای مقابله با توطئه دشمنان و نقشه های شوم بدخواهان ضرورتی انکارناپذیر است حفظ وحدت و اقتدار این نظام مقدس با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب است.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان یادداشت خود نوشت: در ادامه این راه روشن توجه به توسعه، خودکفایی و اجرای درست و دقیق اقتصاد مقاومتی برای مقاوم‌ سازی و افزایش اقتدار کشور از اهمیت فوق العاده برخوردار است و ملت بزرگوار ایران اسلامی نیز همواره همراه با آرمان های امام (ره) شهدای گرانقدر و منویات رهبر فرزانه انقلاب بوده و هستند و روزهای روشن تری را رقم خواهند زد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا