معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبرداد

۶۲درصد دانشجویان جدیدالورود بومی هستند

به گزارش پایگاه خبری بصیر، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نشست توجیهی و تبیین مسائل دینی، آموزشی، تحقیقاتی، فرهنگی و دانشجویی که در جشن تحصیلی دانشجویان جدیدالورود رشته های پزشکی و پیراپزشکی در ساری برگزار شد،گفت: بیش از یک هزار دانشجوی جدیدالورود در سال تحصیلی جدید داریم که از این تعداد ۶۲ درصد دانشجویان بومی هستند.

دکتر محمدآزادبخت در سخنانی با بیان اینکه ۶۸ درصد دانشجویان جدیدالورود ما را بانوان تشکیل می دهند، افزود: بیش از نیمی از دانشجویان این دانشگاه در دوره های تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه این دانشگاه تنها در نوبت روزانه مشغول به آموزش است، اظهار داشت: از نظر هیئت علمی ما دارای بیشترین اعضا در بین سایر دانشگاه های استان مازندران هستیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ادامه داد: در حال پیگیری برای دست یابی به نرم اصلی خود در تعداد اعضای هیئت علمی و دانشجو هستیم.

دکتر آزادبخت، با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حوزه آموزش از نظر کیفی و کمی برنامه هایی را تعریف کرده، گفت: کیفیت آموزشی در برنامه اصلی ما قرار دارد.

وی، تصریح کرد: در همین راستا برنامه استراتژیک برای سالهای ۹۲ تا ۹۶ نوشته و تدوین شده که یکی از بخش های آن حضور فعال دانشجویان در امر پژوهش است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با تاکید بر ارتقاء آموزش گفت: ارتقا آموزش، توسعه و پیشرفت سلامت را به دنبال دارد.

منبع: بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا