کارشناس سیاسی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز؛

اقتصاد مقاومتی؛ راه‌حل رفع موانع اقتصادی است

بصیرنیوز، رحمان میرزازاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز؛ اظهار کرد: برای موفقیت در سال جدید، تبیین اقتصاد مقاومتی برای مردم در راستای حرکت علمی برای آنها در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی دانش‌بنیان است، اظهار کرد: نکته مهم در تحقق فرموده‌های رهبری ارائه آموزش به مردم با استفاده از ظرفیت‌های دولتی و غیردولتی مانند فنی حرفه‌ای و موسسه‌های علمی و کاربردی است تا موانع اقتصاد مقاومتی از میان برداشته شود.
این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: ممکن است این موانع مقرراتی باشد یا کسانی باشند که متوجه به شرایط جنگ اقتصادی دشمن نمی‌شوند و به صورت عمدی و یا نادان بودن مشکلاتی را به وجود می‌آورند.
میرزازاده با اشاره به اینکه باید با الگوی اقتصاد مقاومتی مشکلات اقتصادی را رفع کنیم تا به یک جامعه اسلامی متعالی برسیم، افزود: آمریکا گرگ است، آنها هیچ وقت از خوی درنده خود دست بر نمی‌دارند و حتی به خود نیز رحم نمی‌کنند.
این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: هرچه در برابر آمریکا محکم‌تر بایستیم، در برابر توطئه‌های آنها پیروز می‌شویم و اگر سستی کنیم آنها طمع می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: آمریکا جز جنایت، خشونت و زورگویی در جهان سابقه‌ای ندارد و باید با آمادگی کامل نظامی از هرگونه تفکر خام نظامی پشیمان کنیم.
میرزازاده در پایان گفت: امروز سطح آمادگی و قدرت نیروهای مسلح برای دشمن کاملا آشکار است و اینکه دشمن به شیوه‌های دیگر روی آورده است به دلیل توجه آنها به شکست خوردن در جنگ نظامی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا