فرمانده حوزه بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) فریدونکنار:

اعطای بیش از یک میلیارد ریال تسهیلات اقتصادمقاومتی در سال ۹۵/دولت در زمینه اقتصادمقاومتی رفوزه شد

بصیر، اسماعیل سلحشور فرمانده حوزه بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز درباره نامگذاری شعار سال ۹۶ از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال این حوزه با همت بسیجیان تمام تلاش خود را برای تحقق این امر به کار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه حوزه بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) فریدونکنار آمادگی کامل برای اجرای برنامه ها در سال ۹۶ را دارد، خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ برنامه سال از سوی سازمان بسیج مستضعفین کار خود را باتوجه به اهداف مشخص شده دنبال می‌کنیم.

فرمانده حوزه بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) فریدونکنار یادآور شد: در سال ۹۵ این حوزه در زمینه اقتصادمقاومتی با اعطای مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات به ۱۲ نفر از بسیجیان توانست شرایط خوبی را برای تولید و اشتغال فراهم کند که هم‌اکنون ۹ عرصه اقتصادی در حال فعالیت هستند.

سلحشور با اشاره به طرح‌های اجرا شده اقتصادمقاومتی گفت: تولیدی ترشیجات و زیتون در روستای شیرمحله، پرورش بلدرچین در روستای کاردگرمحله، پرورش ماهی در روستای بی‌نمد و پرورش اردک در روستای طوله‌سرا برخی از طرح‌های اجرا شده توسط بسیجیان حوزه بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) در زمینه اقتصادمقاومتی است.

وی تکرار شعار اقتصادمقاومتی را از سوی رهبری برای سال جدید نشان از بی‌توجهی مسئولان به این امر مهم دانست و تصریح کرد: تکرار یک موضوع از سوی رهبری نشان‌دهنده رفوزه شدن دولت در آن مسئله است و لازم است که مسئولان دولتی مسیری را طی کنند که رهبر انقلاب برای آن‌ها تعیین کرده است.

فرمانده حوزه بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) فریدونکنار حضور پرشور مردم در انتخابات سال ۹۶ را بسیار مهم دانست و افزود: لازم است که با حضور پرشور و انتخاب افراد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نشاط گمشده جامعه را به کشور برگردانیم.

سلحشور افزود: با انتخابات پرشور و حضور همگانی می‌توان قدرت انقلاب اسلامی و مردم‌سالاری دینی را به دشمنان نشان داد.

وی با اشاره به شاخصه‌هایی برای انتخاب افراد مناسب در رقابت های انتخاباتی گفت: افرادی را باید منتخب خود قرار دهیم که انقلابی، مطیع ولی فقیه، شجاع، متخصص و دارای روحیه استکبارستیزی باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا