بازیگر زن درباره رویای کودکی خود گفت +عکس

معصومه کریمی متولد ۱۳۵۳ بازیگر تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او در چندین مجموعه تلویزیونی بازی کرده است که معروف‌ترین آن‌ها «زیر آسمان شهر»بوده است. کریمی در حال حاضر مشغول ایفای نقش در تئاتر است.

کریمی در خصوص رویایی که از کودکی در ذهن داشته است، گفت: «همه ما در کودکی رویاهای بسیاری داشته‌ایم که ممکن است الان آن هارا به خاطر نیاوریم ولی رویای کودکی من این بوده است که؛ وارد فضای هنر بشوم و کار بازیگری بکنم و یک رویای دیگر من؛ در ورزش‌های رزمی موفقیت کسب کنم که متاسفانه این رویا را نتوانستم بدست بیاورم.»
 معصومی
او درباره حسی که نسبت به بازیگری دارد، بیان کرد: «حس من از بازیگری، یک امکان فوق العاده است که به من فضای زندگی کردن‌های متفاوتی را می دهد در حالی که می دانم که واقعی نیست و تنها یک بازی است. این برای من باعث می شود که یادم بماند که زندگی حقیقی خودم هم یک روزی تمام می شود و این بازی را پشت سر خواهم گذاشت. برای همین بسیار خوب است که در جریان بازی زندگی هم بتوانم به بهترین شیوه نقشم را ایفا کنم. حس من از بازیگری، یک امکان برای بهتر بودن و کامل‌تر بودن و کامل‌تر تجربه کردن است.»

این بازیگر در مورد اینکه تا چه سنی تمایل دارد در حوزه بازیگری فعالیت کند؟ گفت: «دوست دارم تا لحظه‌ای که زنده هستم و چهار ستون بدنم سالم باشد و در سلامت کامل روح روان و جسم باشم و بتوانم فعالیت داشته باشم چراکه انسان با فعالیت زنده است و احساس خرسندی می‌کند. امیدوارم تا لحظه‌ای که روی زمین زندگی می‌کنم فعالیت‌های مثبت و خوبی داشته باشم و در صحت و سلامت به سر ببرم.»/ خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا