نظر عضو هیأت مدیره پرسپولیس درباره حاشیه سازی اسپانسر

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص شرایط تیم پرسپولیس، ادامه همکاری برانکو با این تیم، جدایی رامین رضائیان و پخش تبلیغات اسپانسر این باشگاه از یکی از شبکه‌های معاند ماهواره‌ای صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

این روزها بحث جدایی رامین رضائیان از پرسپولیس داغ‌ترین موضوع فوتبالی کشورمان است و می‌خواهیم نظر شما را در این خصوص جویا شویم.

همه گفتنی‌ها را آقای طاهری در نشست خبری اعلام کرد و حرف ما هم همان است. البته ما تلاش کردیم تا شرایط به گونه‌ای باشد که رامین به تیم برگردد اما نظر برانکو این بود که رامین از تیم جدا شود و این موضوع قطعاً به سود هر دو طرف خواهد بود. با این شرایط نه پرسپولیس آسیب می‌بیند و نه رامین رضائیان چرا که او بازیکن تیم ملی کشورمان است و ما نمی‌خواهیم به او آسیبی وارد شود.

در حالی که بارها عنوان می‌شد باشگاه توجهی به خواسته‌های برانکو ندارد اما این تصمیم نشان داد که این بار پشت برانکو محکم ایستاده‌اید.

به هر حال برانکو نفر اول فنی تیم است و او باید پاسخگوی مسائل فنی باشد به هر حال دخالت بیش از اندازه باعث می‌شود که مسئولیت‌ها با هم قاطی شود که این خوب نیست. به هر حال شرح وظایف هر کسی مشخص است و سرمربی تعیین می‌کند که با چه کسی کار کند یا کار نکند ما هم به تصمیم سرمربی تیم احترام گذاشتیم و در واقع به حرفه‌ای‌گری احترام گذاشتیم.

در حالی که نزدیک به ۲۰ روز از فراخوان باشگاه برای کمک گرفتن از هواداران زمان می‌گذرد اما نه تنها رقم دقیق این کمک‌ها مشخص نشده بلکه فقط یک روز میزان کمک‌ها اعلام شد و این در حالی است که پیش از این قرار بود هر روز از طریق سایت رسمی باشگاه میزان کمک‌ها اعلام شود. چرا این اتفاق رخ نداد؟

به هر حال کمک‌های واریزی لطف هواداران به تیم محبوب‌شان بوده است باید قدردان آنها باشیم اما در این مدت باید بگویم به دلیل تعطیلات نورزی باشگاه هم تعطیل بود و روز دوشنبه که به باشگاه رفتیم به دلیل جلسات متعددی که داشتیم فرصت رسیدگی به این موضوع نشد و بعد از آن هم مسئول مالی باشگاه رفته بود اما امروز روی سایت باشگاه کمک هواداران را اعلام خواهیم کرد. به همان دلیلی که گفتم دقیقاً نمیدانم تا الان چقدر از سوی هواداران به باشگاه کمک شده اما مطمئناً طی امروز این مسئله را اعلام خواهیم کرد.

چند روزی است که در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای که فعالیت‌های ضدفرهنگی بر علیه کشورمان دارد شاهد هستیم که تبلیغات اسپانسر باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی پخش می‌شود و در حالی این اتفاق رخ می‌دهد که این سامانه هواداری به صورت مکرر از این شبکه به دید مخاطبانش می‌رسد، به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس چه پاسخی برای این اتفاقی که رخ داده دارید؟

من واقعاً از این موضوع خبر ندارم اما به ما هم گفته‌اند که چنین اتفاقی رخ داده است به همین دلیل از مسئولان مربوطه خواسته‌ایم تا هرچه سریعتر گزارشی در این خصوص تهیه کرده و هرچه زودتر به اطلاع هیأت مدیره برسانند. ما باید پیگیری این موضوع شویم تا ببینیم این اتفاق از کجا آب می‌خورد وگرنه ما از این موضوع بی‌اطلاع هستیم.

این روزها صحبت‌هایی مبنی براینکه برانکو پیشنهادهای از برخی کشورها دریافت کرده به گوش می‌رسد برای اینکه این موضوع روشن شود بگویید آیا برانکو طبق قراردادش فصل آینده هم در پرسپولیس باقی خواهد ماند یا خیر؟

این مسائل و طرح آن در حالی که ما در وضعیت حساسی قرار داریم درست نیست اما متأسفانه برخی به این مسائل دامن می‌زنند. ما در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در شرایط حساسی هستیم اما هر روز برای ما یک داستان جدید درست می‌کنند و می‌خواهند فکر ما را به مسائل دیگر مشغول کنند تا ساختار روحی روانی پرسپولیسی‌‌ها به هم برساند برانکو یک مربی حرفه‌ای است که ما با قرارداد دارد و در این شرایط او کجا می‌خواهد برود؟ قطعاً الان وقت طرح چنین مسائلی نیست و برانکو خودش می‌داند اگر بخواهد تصمیمی هم بگیرد الان وقت آن نیست. متأسفانه شایعه‌‌‌سازان ابتدا بحث کسب ۶ امتیاز را مطرح کردند و وقتی به جایی نرسیدند حالا به سراغ این حرف‌ها می‌روند و اگر از این حربه هم نتیجه‌ای نگیرند یک موضوع دیگر پیدا می‌کنند. اما باید بگویم که این مسائل برای ما مهم نیست و ما همه کارهای‌مان را در باشگاه با هماهنگی پیش می‌بریم و همین هماهنگی باعث موفقیت‌های ما شده است.

پرسپولیس در چند بازی آخر نتوانسته آن صلابت هفته‌‌های ابتدایی را به نمایش بگذارد آیا نگران نیستید که این موضوع باعث شود قهرمانی‌تان به خطر بیفتد؟

ما نگران نیستیم چرا که خیلی راحت قهرمان می‌شویم و همراه هواداران‌مان جشن می‌گیریم حتی تیم‌های پشت‌سر ما هم این موضوع را پذیرفته‌اند که باید برای دومی بجنگند. ما هواداران فهیمی داریم که در همه بخش‌ها از ما فعال‌تر هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا