قدر پیراهن استقلال را نمی دانند

مهدی فنونی‌زاده با انتقاد از رفتار بازیکن جوان استقلال گفت: متأسفانه پیروزی خوب آبی‌پوشان مقابل فولاد را حرکت غیرحرفه‌ای بازیکن جوان استقلال تحت‌الشعاع قرار داد، این بازیکن نشان داد که هنوز جنبه بازی در استقلال را کاملاً پیدا نکرده و حمایت سرمربی از او به جای آنکه تعهد وی را بیشتر کند، باعث شده که این جوان به بیراهه برود و از موقعیتی که به دست آورده، درست استفاده نکند.

وی ادامه داد: سال‌های پیش آرزوی بازیکنان این بود که فقط بر روی نیمکت سرخابی‌ها بنشینند و حالا یک بازیکن که خوب بازی می‌کند و می‌تواند آینده باشگاه و تیم ملی کشورش را روشن کند، خود را به نابودی می‌کشاند.

هافبک پیشین استقلال افزود: کنار گذاشتن او از تمرینات گروهی و نبردنش به تبریز برای بازی برابر گسترش فولاد، کار بسیار درستی بود که منصوریان انجام داد و نشان داد که اخلاق برای او مهمتر از نتیجه است.

فنونی‌زاده در خصوص دیدار استقلال برابر فولاد خوزستان که منجر به پیروزی آبی‌پوشان تهرانی شد، گفت: استقلال در نیم فصل دوم کاملاً متحول شده و توانسته هشت بازی را با پیروزی به پایان رسانده و نشان دهد که با تمرینات منظم و یک بازی ساده و روان، می‌توان به پیروزی‌های خوبی دست پیدا کرد.

وی تصریح کرد: در تمامی زمان بازی، آبی‌پوشان برتری خوبی نسبت به فولادی‌ها داشتند و می‌توانستند به چند گل برسند اما بدشانس بودند و بازی را با یک گل به پایان بردند و توانستند سه امتیاز را از آن خود کرده و به رده دوم جدول برسند.

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا آبی‌پوشان می‌توانند در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کنند؟ گفت: کار بسیار سخت است و بر روی کاغذ، پرسپولیس شانس بیشتری نسبت به تراکتور و استقلال دارد، اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و جذابیت این ورزش گروهی به همین است که نمی‌دانیم تا پایان بازی چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

فنونی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: منصوریان باید جوانانی را که به یکباره چهره می‌شوند، مدیریت کند و اجازه ندهد که اتفاقات حاشیه‌ای در نتیجه‌گیری تیم او تأثیر بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا