شکایت یک امام‌ جمعه از علی مطهری

یکی از امامان جمعه کشور از علی مطهری نایب رئیس مجلس به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، شکایت کرد.

محمدجواد جمالی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز (چهارشنبه ۱۶ فروردین) هیئت متبوع خود، اظهار داشت: در این جلسه شکایت یکی از ائمه جمعه خراسان از علی مطهری نایب رئیس دوم  مجلس درباره مطلبی که در فضای مجازی منتشر کرده بود، بررسی شد.

وی با بیان اینکه مقرر شد  نائب رئیس مجلس مطهری آنچه که در فضای مجازی منتشر کرده بوده را به اعضای هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه دهد، ادامه داد:  در جلسه آتی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان خطبه آن امام جمعه نیز بررسی می شود.

جمالی از بررسی شکایت معاون حقوقی رئیس جمهور از یک نماینده خبر داد و گفت: یکی از نمایندگان علیه یکی از وزار مصاحبه‌ای انجام داده بود که وی در جلسه امروز حضور یافت و توضیحاتی در این باره ارائه و مقرر شد مستندات خود را به هیئت نظارت ارائه کند.

وی به پرونده شکایت معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست از یکی از نمایندگان اشاره کرد و ادامه داد: موضوع شکایت رئیس سازمان محیط زیست از یکی از نمایندگان به دلیل اظهاراتی که نسبت به پسر وی داشته، بود.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: البته رئیس سازمان محیط زیست خواهان برخورد قضایی با نماینده مذکور نبوده و فقط به تذکر اکتفا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا