فرماندار فریدونکنار خبر داد

عبور ۱۶ کاندیدای شورای شهر فریدونکنار از فیلتر هیئت اجرایی

بصیرنیوز، حسین منفردی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: نخستین جلسه هیئت اجرایی انتخابات فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: این جلسه که با حضور تمامی اعضای هیئت اجرایی و ریاست هیئت نظارت برگزار شد، ۱۶ نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر موفق شدند از فیلتر هیات اجرایی عبور کنند و مابقی پرونده ها روز شنبه مورخ ۱۹ فروردین مورد بررسی قرار می گیرد.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: تاکنون دو نفر از داوطلبان انصراف دادند و احتمال اینکه تا پایان این رقابت داوطلبان دیگری نیز انصراف دهند متصور است.

منفردی افزود: ۲۰۷ نفر در انتخابات فریدونکنار ثت نام کردند که از این تعداد ۹۲ نفر در بخش مركزي، ۸۱ نفر در بخش دهفری و ۳۴ نفر متعلق به شهر فريدونكنار هستند.

وی با اشاره به اینکه تعداد داوطلبان این دوره نسبت به دور قبل از نظر كمی و كيفی رشد داشته است، خاطرنشان کرد: در دوره قبل آمار ثبت نام  ۲۰۵ نفر بوده که نسبت به آمار اين دوره افزايش حدود یک درصدی را نشان می دهد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه در اين دوره ۱۶ نفر از بانوان ثبت نام کردند، اظهار کرد: از نظر سنی نیز مسن ترين فرد ۶۹ سال و كم سن ترين فرد ۲۸ سال سن دارد.

منفردی درباره میزان تحصیلات داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در فریدونکنار گفت: داوطلبان از نظر تحصيلات ۸۰ نفر در حد خواندن و نوشتن، ۴۵ نفر  ديپلم، ۱۳ نفر فوق ديپلم، ۵۰ نفر ليسانس، ۱۶ نفر فوق ليسانس و سه نفر داراي مدرك دكتري هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا